Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Da var jeg blitt gravid. Absolutt ikke planlagt, men høyt ønsket for det:) BF vil ikke ha noe med oss å gjøre fikk jeg akkurat vite, og han er som sagt ikke fra Norge, og bor i et annet land. Hva har jeg krav på? Noen som kan hjelpe/komme med tips? Er ny her, så er ikke så kjent på sidene enda... Jeg har ikke noen jobb for tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 dra til NAV og snakk med de, de har den beste oversikten over hva du har krav på.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Her er det en del nyttige tips og mye informasjon: http://www.aleneforeldreforeningen.no/ Utover det finnes det vel en aleneforeldre diskusjon her hvor det sikkert finnes mange som kan gi deg tips og råd. Lykke til.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 gå på Nav du ,og du behøver ikke bekymre deg du får hjelp :-)))
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Ok, skal gjøre det:) Takk for tips, ikke så lett alltid å vite hva man skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå