Gå til innhold

Det var da så veldig veltalende og sympatisk og grei MGP-Didik var da... men vil ikke snakke om privatlivet sitt... hva er det han skjuler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

skulle si det samme:) Hvorfor må alle på død og liv utlevere alt om seg selv hele tiden??

Skrevet

Familie,venner og evnt en kjæreste.

De har jo ihvertfall rett på ett privatliv

Skrevet

Jeg tror bare han prøver å gjøre seg interessant...

Skrevet

det er ett eller annet ved han jeg ikke liker...

HI

Annonse

Skrevet

Det er ett eller annet jeg ikke liker også... Liker feks ikke sangen han vant med. Han kan synge, men låta var fæl og kjip. Jeg synes han er sinnsykt deilig da. For å være så ung... Sikle... Men, det er noe med han som ikke stemmer.

Skrevet

Kjære vene jenter, han er ung, uerfaren med media, synger opera, har en bror, en mamma og en pappa. Han har oppført seg stort sett skikkelig og jeg tror ikke han er falsk på noen måte. Men han forsøker ikke å jåle på seg noe bare for å bli interessant.

Skrevet

Grøss, han er ikke mye deilig! Han er en blautsabb er han, se på det reklamebildet over her da?! Grøss

Syns forøvrig han ikke er pliktig til å fortelle hele verden om privatlivet sitt.

Skrevet

Jeg synes han gjør et greit i media jeg da. Ihvertfall om vi sammenligner ham med komisen, Rybak. Jeg tror ikke han er falsk heller. Bare dårlig musikksmak!

Skrevet

Selv om han vant MGP så betyr vel ikke det at han må prate om privatlivet sitt.

du får kontakte han personlig å spørre han om livet hans siden du tydeligvis vil vite om det.

Skrevet

Jeg vedder 1000 kr på at han er homse!!!

Å vil ikke ut med det nå for det er dårlig for alle fjortisfænsa...

Skrevet

Javel. Så ikke lik han da. Eller liker du han ikke fordi du ikke får vite noe om han?

Kan ikke du si hva du heter til for og etternavn. Hvor du bor åsså masse om privatlivet ditt?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...