brooklyn Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 skulle si det samme:) Hvorfor må alle på død og liv utlevere alt om seg selv hele tiden??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Familie,venner og evnt en kjæreste. De har jo ihvertfall rett på ett privatliv
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tror bare han prøver å gjøre seg interessant...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 det er ett eller annet ved han jeg ikke liker... HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Det er ett eller annet jeg ikke liker også... Liker feks ikke sangen han vant med. Han kan synge, men låta var fæl og kjip. Jeg synes han er sinnsykt deilig da. For å være så ung... Sikle... Men, det er noe med han som ikke stemmer.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Kjære vene jenter, han er ung, uerfaren med media, synger opera, har en bror, en mamma og en pappa. Han har oppført seg stort sett skikkelig og jeg tror ikke han er falsk på noen måte. Men han forsøker ikke å jåle på seg noe bare for å bli interessant.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Grøss, han er ikke mye deilig! Han er en blautsabb er han, se på det reklamebildet over her da?! Grøss Syns forøvrig han ikke er pliktig til å fortelle hele verden om privatlivet sitt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Jeg synes han gjør et greit i media jeg da. Ihvertfall om vi sammenligner ham med komisen, Rybak. Jeg tror ikke han er falsk heller. Bare dårlig musikksmak!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Selv om han vant MGP så betyr vel ikke det at han må prate om privatlivet sitt. du får kontakte han personlig å spørre han om livet hans siden du tydeligvis vil vite om det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Jeg vedder 1000 kr på at han er homse!!! Å vil ikke ut med det nå for det er dårlig for alle fjortisfænsa...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Javel. Så ikke lik han da. Eller liker du han ikke fordi du ikke får vite noe om han? Kan ikke du si hva du heter til for og etternavn. Hvor du bor åsså masse om privatlivet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå