Nurknr2 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Vi får mest sannsynlig en gutt til. Storebror heter Kristian og vi vil så gjerne ha et fint navn som passer til. Finner liksom ikke noe som vi liker bedre enn andre.... Hvis det skulle være ei jente så dukker opp blir det enten Martine eller Jenny. Har lurt på: Kristian og Håkon Noen gode forslag? Tar gjerne imot med stor takk:)
Lova80 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Har alltid likt så godt Kristian og Henrik jeg... Synes Martine passer best til Kristian ;-)
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Fredrik August Karl Ulrik Karsten Ludvik Olav
Blomstersara Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Syns dere bør ha et navn med en viss verdighet over seg. Ala gamle kongsnavn... Håkon er et veldig fint forslag og passet godt til storebror! Både Martine og Jenny klinger bra til Kristian! Flere forslag: Ådne Edvard Håvard Aslak Øyvind Vegard Konrad Trygve Bernard Erlend Olav Harald Sølve Yngve Torgeir Sverre Magnus Eirik
Miranda C Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jenny og Martine er kjempefine navn, som passer bra til Kristian Alle tre er nydelige navn, men liker nok Kristian og Martine best:) Håkon passer også bra til Kristian kristian og.. Nikolai Nikolas Jonas Filip Magnus Marius Andreas Anders Martin Simen Simon Theodor Mathias Sebastian Mikkel Mikael Lukas
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Håvard Olav Lars Per Magnus Eirik Einar Harald Jens Hans Vilhelm Fredrik
prebs Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Martine liker jeg best av jentenavnene. Håkon er flott og klassisk og passer til Kristian. Ellers (nå gjentar jeg sikkert): Andreas Anders Jakob Fredrik Thomas Marius Jørgen Magnus Jonas Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå