Gå til innhold

Er det bare mine jenter som bruker store størrelser???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsta er 16 mnd og må ha 98 i bodyer pga veldig lang overkropp. Størsta på tre år bruker 110-116 for å få det stort nok. Er størrelsene veldig små eller? Jeg vet jeg har store barn, men når hun på ett bruker str 3 år begynner jeg å lure på om jeg har lagd et par 'freaks'?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Freaks.. HAHAHA! Jeg var ett sånt barn. STor for alderen.

Mine barn er helt på gjennomsnittet.

Jeg er høy fortsatt. Og mener størrelsene fortsatt er små ;o) thjihi!

Du har nok ingen freaks.

Skrevet

He, he... spørs jo litt på merkene du kjøper også da... noen er mindre enn andre. Men tviler sterkt på at du har noen freaks til barn :-)

Skrevet

Det går vel litt korleis barna er bygd også. Eldste jenta mi brukte store str når ho var liten, no når ho er 6 år, brukar ho små str. Ho er ganske høg foralderen, men brukar likevel alderen i kle, trur de er fordi ho er smal og tynn. Minste derimot er "normal" i høgde og brukar ein str over. Ser ho "drar" meir i str i klær enn storesøster.,

Og tilslutt går det jo litt på kor store klær du lika å ha på barna. Mine går alltid i pitte litt større klær enn de som kanskje er vanlig. Synast det er godt når klærna ikkje er små.

Som andre over har sagt, det er jo og forskjell på kles merker.

Skrevet

Minstejenta mi har alltid vært veldig lang for alderen, hun er nå snart 4,5 år og bruker str 6 år i inneklær, og da er buksene akkurat passe lang. Str 7 år i dress. Tror ikke str er så små, men at jenta mi er lang. ;o)

Skrevet

Har jeg og lurt på mange ganger....

Mi jente på 8 mnd bruker 80 i klær, hun er lang.

Gutten bruker 98 og har brukt det ei stund nå, han var 91 lang for noen uker siden......

Hører med her at pappaen deres er nesten to meter....

Skrevet

Min snupp blir 3 i april, hun bruker 104 i gensere, 110 blir ofte brukt i bukser og klær som det er behov for å ha noe under. Målte henne her om dagen og da var hun 104 cm lang.

Skrevet

snuppa mi er 2år og bruker 98/104

Skrevet

Jenta mi er 3,5 år (blir 4 i juli) og bruker nå str 116, så du er ikke alene om å ha lange barn :)

Jeg er 181 cm og pappaen er 185 cm, så hun har noen å slekte på da;)

Skrevet

jenta mi er 6 mnd å bruker 80 i nesten alle klær.

Skrevet

jenta mi er 6,5 mnd og bruker 74. litt stor, men ikke veldig. men gutten på 3 bruker 98 enda.

faren til mine er 190 og stor og jeg er 161...

Skrevet

Her må vi bruke 2-åring på 10,5 mnd baby så. Hun er så lang. Er bodyene mindre så får vi ikke lukket de igjen og skuldrene blir "dratt" ned. Strømpebuksene må også være lang hvis ikke siger de ned hele tiden. Får ikke dratt de opp skikkelig. Men så har vi det problemet at bodyene er for store oppi da for hun er så slank. Irriterende.

Skrevet

samme her..

eldste bruker 110/116,blir 4 år i april..(kjøpte faktisk en nattdress i str 122 for litt siden)

minste bruker den "rette" str etter alderen (74),men

de samme gjorde største til hun var ett år...

vi foreldrene er vel gjennomsnittelig høye,

han: 1,83, jeg:1.70

(min mamma syns jentene er kjempelange..for jeg og søskene mine var små/lave.. :P)

Skrevet

Størrelsene er variable, men ganske riktige synes jeg. Har en som er veldig stor for alderen, en som er litt liten for alderen og to som helt midt på treet. De to som er helt midt på treet følger størrelsen på alderen sin ganske bra. Bruker f.eks str 92 fra et par mnd før de fylte 2 år til de var litt over 2,5 år før de så smått begynte med str 98. Han som er litt liten bruker helt sin alder på størrelse og litt mindre, han som er stor bruker både 2,3 og 4 størrelser over alderen sin, alt ettersom.

Skrevet

jente 6 år.. bruker 134/140 (9-10 år)

gutt 2 år bruker 98/104 (3-4 år)

SÅ er ikke bare du som produserer freaks da =)

Skrevet

Har ei jente på 3,5 år og hun bruker 122 i overdeler og 116 i bukser. Så hun er rørslig for alderen ja. Får ofte spm om hun skal begynne på skolen til høsten.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...