Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Min mann vil ikke ,trur han er redd for å ikke funke lenger heheh. Så jeg skal gjøre det. men lurer på priser noen som vet? De sier at man går gjennom navlen ,men det går ikke på meg da jeg har hatt mage plastikk og navlen er flyttet.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Da jeg gjorde det i august-08, på offentlig sykehus, kosta det rett i overkant av 6000,- kr.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 ok ,va ei som sa det kosta 12.000 puh forskjell. Kan du fortelle litt om det ? får du lokal bedøvelse eller full narkose ,var det vondt etterpå ? er møkk redd men må gjøre det .Har 3 barn og er 39 år så like greit å gjøre det ..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Er ikke spiral noe alternativ? Sansynligvis så slipper du jo unna med å bytte spiralen 2 ganger, max 3, så er du jo i overgangsalderen. Og det å få satt inn spiral var IKKE vondt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Skjønner godt at HI heller vil sterilisere seg enn å bytte spiral hvert 5 år. Er mange som sier at spiral er veldig vondt å få satt inn og tatt ut i tillegg. 6000 kroner for en varig sikkerhet er ikke mye.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hi.. Du kan hilse mannen din å si at han funker helt fint etterpå.. ) Hilsen ei med mann som har kuttet strengen.. )
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Har hatt spiral og blei gravid med den så vil sterilisere meg :-))
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Skal vise han denne i dag hehe:-))
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Det er da mye greiere at mannen gjør det. Min gjorde det for noen år siden og sexlivet har blitt virkelig hett igjen nå når vi kan slappe helt av og ikke tenke på prevensjon i det hele tatt og jeg er helt fri for kunstige hormoner.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Ja, og så er det jo både mye enklere og billigere for menn å sterilisere seg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Menn betaler kr 3000 for å sterilisere seg, så det er halvparten av det det koster for inngrepet på damer. Selve inngrepet på menn skal være enklere også.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Få mannen din til å gjøre det. Her har mannen kutta seg, og jeg signerer lengre opp her, sexlivet har virkelig fått fart! Vi betalte rundt 1200 kroner i det offentlige, litt ventetid er det jo. For det er ikke et prioritert inngrep.
brooklyn Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Hurra! Mannen skal kutte strengen når babyen kommer. Har dere med menn som har gjort dette, fått noe beskjed om "usikker periode" etter inngrepet, der man likevel kan gjøre konemor gravid? Har hørt om flere som har blitt gravide etter at mannen kuttet strengen, men tror likevel det er sikrest her. Mindre inngrep for menn enn for damer er det også. Har særdeles lett for å bli gravid. Mener å huske at jeg og mannen kysset bak en ripsbusk i sommer, og vips. Termin om 7 uker.....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Ja, det er en usikker periode i 6 til 8 uker, da må han levere en sædprøve for å være sikker på at alle cellene med fart er borte.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Det er ikke bare de med "fart" som skal være borte. Alle sædcellene skal være borte.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 Han burde jo benyttet sjansen mens du var gravid slik at han var blitt steril til dere var klare for å ha sex igjen etter fødselen.
brooklyn Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 Flottesen:) Regner med at den store amorøse lidenskapen ikke kommer til syne før etter disse ukene uansett, så det var jo helt ok:) (og ikke meningen å ta over tråden..)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 De går inn gjennim navlen for å unngå arr, spiller ikke noen rolle at du har "flyttet" på den Du får en lett narkose, våkner nesten med en gang inngrepet er over. Ligger noen timer så du får kommet deg og reiser hjem når du føler for det, noen blir mer uvel av narkose enn andre. Hvis du får luftsmerter etter inngrepet, kan du ha ganske vondt i noen dager til ei uke etter operasjonen. Pris ca 6000,- Var vel dette du egentlig spurte om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå