Gå til innhold

Fjerne tattoveringen min også bli GRAVID :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅhhh herrergud jeg klarer snart ikke å vente lenger. Jeg startet min første behandling idag med å fjerne tattoveringen min. Det kommer til å bli ca 8 behandlinger med 6 ukers mellomrom. Den dagen jeg er ferdig med det setter vi igang! hehe.. Tenkte likssom at det er bedre å få den fjernet nå enn å gå med den i kanskje 2 år til. Vi har veldig lyst på barn NÅ, men bedre å vente. Noen her som fjernet tattovering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt sammenhengen mellom å fjerne tattovering og bli gravid...

Skrevet

Jeg fikk vite at man ikke kan fjerne en tattovering når man er gravid. Så da må vi vente.

Skrevet

Lurer litt på hva som er problemet med å være gravid MED tatovering på kroppen jeg. Jeg har i hvert fall vært gravid et par ganger og fått fine unger, uten å måtte fjerne tatoveringene mine først...

Skrevet

Vil tro det kan skade fosteret.

Vet ikke om det er laser de bruker ?

Skrevet

Jeg HATER MIN! derfor. vil bruke tid på fjerne den før jeg blir gravid. Vi hadde jo planer om å få barn nå, men bedre å få tattoveringen bort først

Skrevet

Ok, da er det jo bare å ta det i den rekkefølgen du føler er riktig... Så babysyk som jeg er hadde baby kommet langt over tatoveringsfjerning for min del:)

Skrevet

Kan jeg spørre litt ang fjerningen? Har selv en tattis jeg vil ha bort, ser du ;)

Har du fått forespeilet at den kommer til å bli helt borte? Er din svart? Hva kommer det til å koste?

Skrevet

Min er både grønn, rosa og svart. Den kommer ikke til å bli helt borte. Men blir ikke så godt synelig som nå. Har du en helt svart vil ca 97% bli forsvinne. Gå inn på hudklinikken.no De er de beste i landet og det koster ca 800 kr per gang. Ikke mye egentlig.

Skrevet

Nei, det var ikke ille. Kommer jo sikkert litt ann på størrelse, min er litt mindre enn handflaten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...