Gå til innhold

Bare meg som synes hun Ingeborg i Studio 5 ser ut som en drag quin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har det kraftigste kjevepartiet jeg har sett i norsk TV. Koselig dame sikkert men veldig lite pen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA sprøtt at du sier det..har tenkt det selv hver gang jeg ser henne...

Skrevet

Ja hun er virkelig ikke noe syn for såre øyne..

Skrevet

Quin? Er det queen du tenker på?

Skrevet

Er det hun eldre med rar hud? eller hun lyse dama?

Skrevet

Har man ikke noe hyggelig å si, kan man holde kjeft...

Skrevet

Ja, hun er ikke mye pen.. hehe.. og tror hun er ganske så spesiell... Så henne på celebert selskap på tv3, hmmm, snål dame.....

Skrevet

Hjelpe meg da.....Må si meg enig med lillemy her..hvorfor i all verden er det så morsomt å rakke ned på andre? Hvilke holdninger viderefører dere til barna deres? Blir helt satt ut av å være her inne noen ganger, og synes det er trist at det finnes så mange sneversynte mennesker i dette landet..

Skrevet

Hun kunne muligens minne litt om hun beals men da mer som broren hennes. Hun Ingeborg skulle jeg virkelig tenkt meg å se uten sminke. Hun har kjempe tykk hals og kraftig kjeve og er mindre pen ja,ugg!

Skrevet

Enig med lillemy og Unni Versale!

Blir oppgitt, jeg... Det er ikke rart det finnes mobbere, når foreldre viderefører slik holdning til barna. Det går an å tenke litt! Bli voksne...

Skrevet

Det som sjokkerer meg mest med denne tråden er at det mest sannsynlig sitter voksne mennesker og svarer her.

Jeg har aldri helt skjønt dette behovet for å rakke ned på andre, legge ut link til bilder og bruke noe så velformulert som "stygg".

Skrevet

Dere oppfører dere som noen fjortiser! Skjerp dere da.

Skrevet

Forbanna idioter!!

Sleng med et bilde av dere slev da, så kan vi diskutere hvor fæle dere ser ut.. ikke det nei?

Og dere skal være forbilder for barn?

Skrevet

Jeg spyr av folk som dere, tenk å skrive dritt om andre på en så usaklig måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...