frydfrøken Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er noen som veit hvor lang tid det pleier å ta før man før el etter en SA? Tenkte å ikke vente til jeg får tanta før vi prøver igjen. Er det lurt å teste hver dag for å se når det skjer eller vente litt? Blør litt ennå så, har blødd i en uke ca, men nå er det minimalt.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Du kan rekne SA'en som første dag i mens og forventa el blir deretter, men dette er individuelt og sikkert avhengig av kor langt du kom. Vi rakk ikkje å kome igang før el var over (såg det på el slim) pga blødning, men trur det var like greit. Fekk ein veldig kraftig mens etterpå.
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Tror nok det er individuelt. Jeg hadde ma i begynnelsen av januar. Vi ønsket heller ikke å vente til mensen kom igjen før vi prøvde på nytt, og det gjorde vi ikke heller - men jeg ble ikke gravid. Etter 4 uker fikk jeg mensen. Den var litt lenger enn vanlig. Men nå, to uker etter mensen, har el-testen slått ut! Og det er veldig godt å vite at kroppen fungerer normalt igjen etter ma:-) Jeg tenkte også på å teste hver dag fra ma til mensen for å lete etter el. Men fant ut at det orket jeg ikke tenke på. Synes fortsatt det var trist pga ma. Men nå som mensen har kommet og gått - er jeg på testene igjen;-)
frydfrøken Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var også usikker på om jeg skulle orke å begynne å teste og holde på med en gang igjen. Trodde ikke jeg orket det først, men nå føler jeg at det er greit å fokusere på å prøve igjen med en gang så jeg ikke tenker så mye på engelen som er borte. Skal begynne å jobbe igjen på torsdag og da vet jeg at det kan være greit å se forover og ikke prøve å tenke på det. Ikke at det betyr så mye he,he, jeg satt plutselig og gråt på jobben etter forrige SA så gjør vel ratt det nå også. Får bare ta en dag av gangen og se, men skjønner hvis man ikke orker å begynne med å teste med en gang igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå