Gå til innhold

Hva gjør man når barnet til noen i slekta er slem mot barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren til kusina til min mann er så slem mot min datter .Dytter henne alltid overende,en gang dyttet hun henne så hun srubba opp hele fjeset og armen.Moren sa bare ,hvis du ikke er snill så må vi gå hjem,ikke noe mere liksom.

Hver gang hun kommer ødelegger hun lekene til min datter ,jeg har sagt at hun skla slutte med dette ,og dytte ,når jeg ser hun gjør det ,men hun nekter å svarer styggt ,jeg har sagt ifra til moren,men moren sier nei tror ikke hun gjør det ed vilje.

Min datter har sagt at neste gang hun vil leke med henne ,så skal jeg si at hun ikke vil og grunnen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du skal gjøre avhenger av alderen til barna.

Skrevet

hun er 7 og min 8 år,jeg ser hun gjør detta og sier til at det var styggt gjort av henne ,hun bare nekter og flirer og snur seg og går..

Skrevet

Typisk oppførsel på en ufordragelig drittunge som ikke har rammer, regler og konsekvenser på ting hun gjør. Jeg hadde tatt henne så øre flagra, hadde ikke brydd meg om mammaen satt der. Makan til evneveika gjøk. Mora altså.

Skrevet

Hvis moren ikke gjør noe syns jeg du skal si fra til jenten. Noen må jo...

Skrevet

hun er enebarn gjør som hun vil.Kaster jakka si på gulvet å moren sier ta den opp.Nei det skal du gjøra ,men på en bestemmete måte og gir moren ordre,moren bare smiler og gjør som drittungen sier.

en annen dag hadde jeg med begge jentene på tur ,og kjøpte is til dem .Hun bare røska isen ut av hendene mine og sa jeg skal ha isen min nå.

Jeg skulle egentlig ha rappa isen tilbake og ikke latt henne fått,men jeg blei så satt ut .Men hun får ikke noe mere av meg nei..

Vet om mange enebarn som ikke er sånn ,de vet å oppføre seg,så ikke ment som negativt og skrive at hun er enebarn..

Skrevet

Du har jo sagt pent ifra til mor og datter flere ganger før, uten at de bryr seg. Jent er 8år, mora har gjort henne en bjørnetjeneste med å unnskylde henne hele veien. Det hjelper henne lite når ho blir gående aleine fordi ingen liker å være sammen med henne...

1) Jeg ville fulgt henne med argusøyne, tatt henne på fersken og latt henne forstå at slik gjør man ikke mot andre! Helst slik at mora fikk det med seg!!

2)Etterpå ville jeg snakka med jenta aleine, prøvd å få henne til å sette seg i andre sine sko, og latt henne vite at det var det ho gjorde som var feil, ikke henne...

3)Viss ikke det hjalp ville jeg gjentatt 1) ved neste anledning, til ho evnt blei så flau at ho gav seg pga det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...