Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er så kjedelig for veit ikke hvordan jeg skal forholde meg. Det har seg sånn at da jeg fant ut at jeg var gravid så venta jeg og samboer meg og si det til jeg hadde vært på første svangerskapskontroll (12uker) før vi sa noe som helst. Etter og ha vært der ble vi enige om og si det. Han til sine og jeg til mine. En gledens dag:) Etter og ringt alle mine og han sine(trodde jeg) så sa jeg at jeg skriver det på facebook jeg(veit det sikkert er teit) Men så slipper jeg hundre meldinger. Ja, gjør det sa han og smilte. Ja, mage gratulasjoner kom inn men ei var temmilig sint. Takk for og få vite det... på FACEBOOK fikk jeg av hans søster. Jeg ble veldig fra meg og spurte om han ikke hadde fortalt henne det. Å,nei det hadde han glemt svarte han. Jaja, nå skjønner jeg at hun var skuffa, men var jo ikke min feil. Jeg har ytterst lite kontakt med henne og samboer skulle jo si det og han oppfordret meg også til og skrive det på facebook. Jeg visste ikke at han ikke hadde sagt ifra da. Ble skikklig paff for hun skrev det på veggen min til alles åsyn. Hun kunne jo ringt samboer da eller tatt det privat. Ellers pleier ALDRI og skrive til meg. Så begynte hun og kalle meg barnslig og at det var min skyld at henne og sambo ikke hadde så god kontakt for at jeg påvirket han og bla bla bla.. Fy faen så sint og lei meg jeg ble for her har hun alltid blitt bedt på ting og jeg har aldri nektet han kontakt. At hun følte sånn for meg hadde jeg null viten om. Men da kom det jo frem da.... Ikke en gratulasjon har jeg fått og ikke ett unnskyld.. Nå har det gått 4 mnd og snuppa mi har bursdag og sambo sier vi MÅ be henne og så frekk er hu at hu kommer. Overser meg totalt,men ringer til sambo som ingenting er hendt. Plutslig hat til meg og så er det ikke jeg som har gjort noe galt; hvertfall ikke med mening Hva skal jeg gjøre..Kommer jo snart ei lita til,bursdager,dåp mm.. Veit ikke hvordan jeg skal klare og sitte med henne i samme rom mens jeg veit hu hater meg og syns jeg er sånn og sånn.. Har ikke lyst og være her da ,men så blir samboeren min sur om jeg ikke er. Lyst og si jeg er litt dårlig og gå på soverommet. Veit det er teit,men følt meg uvel siden jeg fant ut at hun faktisk skal komme. Vil ikke nekte henne, men vil ikke være her bare..håper jeg ikke får alt for mye pes av dere,men må bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 HEV deg over henne, vær overlykkelig og ikke vis at du er sur eller satt ut av henne, så skal hun nok få litt å tenke på! Det hadde iallefall jeg gjort! Hun virker stokk teit!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 anno 1024 her,., Snakk med alle, smil og vær glad! DA har hun ikke fått det slik som hun ønsker: Å såre deg, å få deg lei/sint/irritert... Go for it!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Vet samboeren din alt dette? Hadde feks min bror oppført seg sånn mot min samboer hadde jeg klikket i vinkel på min bror! Man oppfører seg ikke sånn mot andre! Synes samboeren din skal ta seg en alvorlig prat med sin søster her.. det er jo i bunn og grunn hans feil..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hvis samboeren din er på talefot med henne ville jeg bedt ham forklare hva som skjedde og tatt på seg "skylda" for forglemmelsen. Er hun litt oppegående da så får du en unnskyldning for oppførselen hennes, mens samboeren din kan si unnskyld til henne. Fortsetter hun aksjonen sin hadde jeg glatt oversett henne frem til hun kom på bedre tanker...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Ja, samboer vet alt og fått lese alt. Jeg ba han ringe henne og ta på seg skylda ,og det har han gjort, men ingen unnskyldning vil hu gi og gir meg en kald skulder. Han sier jeg bare skal overse henne for hun "er bare sånn". Hun er visst også sjalu for at jeg og jentungen er mye med min søster. Så får dattera mi mere kontakt med min søster. Men jeg og søstra mi har alltid vært med hverandre og har mye samme intressen. Sånn var det jo føre jeg fikk barn også. Men syns det er ekkelt når hun overser meg og veit hu ikke liker meg.Sitte i samme rom. så føler jeg sånn ekkel stemning. Vil ikke omgås slike,så trekker meg unna. Og det veit hun. Derfor passer hun på og komme på alt av sammenkomster,så blir jeg hjemme.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Snakk med henne alene. Dere skal som du sier ha dåp til babisen som kommer. Å da er det vel noen faddere som skal velges. Er jo vanlig med at søsken til foreldrene er faddere ( hvertfall her) Så visst din sambo vil ha henne som fadder så kan du bruke det som grunn til å få snakket med henne. Si du har litt problemer med å velge henne som fadder for du ønsker ikke en fadder til ditt barn som er sur på mamman for noe som ikke er hennes feil å som ikke har gjort noe galt. Siden det var din sambo som skulle fortelle dem som var på hans siden så er det hans feil. Eller så får du få din sambo til å snakke med henne å si det ikke er din feil, men hans feil at hun ikke fikk vite noe. Å at han var enig på at du skulle skrive det på Facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå