Gå til innhold

Kan vi trekke oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min mann har bestilt tur til Australia i Desember med ett vennepar, men angrer litt for vi har så lyst å bli gravid nå.........

Dersom vi skulle bli gravid og må avlyse turen hva kommer de til og si tro? Vil reiseforsikringen dekke alt av utgifter da hele turen er betalt leiebil, hus, hotell, seilbåt etc..........

Huff, hvorfor måtte vi være så spontan da vi bestilte?.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en egenandel på reiseforsikringen din som du må ut med, Det er somregel en viss prosent av hva alt koster. Mener du da må ha legeerklæring på at det ikke er forsvarlig for deg å reise for å kunne benytte reiseforsikringen.

Skrevet

Jeg ville heller ventet 4-5mnd og oppleve en slik tur - enn å sette graviditet foran.

Såklart, barn er en viktig del av livet (for mange).. Men, det kommer til å bli en opplevelse med en slik reise!

Hvis ikke tar jeg gjerne imot reisen *sukk* :o)

Tenk så gøy det ville vært?! :)

Så kan dere heller bli gravide I Australia! ;)

Skrevet

Ingen tvil....vent med å bli gravide. Tenk for en opplevelse!!!!!

Skrevet

Da syns jeg dere setter venneparet i en lei situasjon, jeg hadde blitt sur om det var meg. Utsett babyprøvinga litt, lenge til dere får denne muligheten igjen.

Skrevet

Har dere leid hus og bil sammen med dem synes jeg det er utrolig slemt å trekke seg nå.

Uansett hvor mye dere har lyst på barn nå. det burde dere ha tenkt på før.

Deres egne ekstra utgifeter burde være det siste som bekymrer dere.

Skrevet

Synes ikke dere har vært så spontane, når reisen ikke er før i Desember:-)

Jeg ville uten tvil ventet med prøvingen til jeg kom hjem, jada jeg vet at det er leeenge til. Men dere kommer dere ikke til Australia med en nyfødt baby likevel. Derfor ville jeg reist, for så å begynne prøvingen mens jeg var i Australia.

Hvis dere skal avbestille kan dere ikke vente særlig lenge, da må dere si i fra til vennene nå. Så kan det hende de får noen andre venner til å kjøpe turen deres (trenger da bare å endre navn på reisende.)

Skrevet

Er en del reiseforsikringer som ikke dekker avbestilling pga svangerskap...eller svangerskapsrelaterte plager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...