Gå til innhold

Noen andre som har hatt cyste på eggstokk/lederen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det på ene siden. De oppdaget det da det ble akutt keisersnitt med nr.1.Jeg hadde ikke hatt noen symptomer. Men den var så pass stor/ ufin at de måtte fjerne hele lederen og eggstokken. Slik at jeg nå bare har en......De påstod at det var like lett å bli gravid med en eggstokk som to, siden den igjenværende eggstokken kom til å ta over funkjsonen for den ikke eksisterende eggstokken........Er dette tilfelle, eller ville de bare berolige meg? Nå skal sant sies at jeg ble gravid i 1 pp med nr 2 med en eggstokk:D Nå lurer jeg også på om det lett kan komme en cyste på den gjenværende eggstokken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja det stemmer at den gjenværende tar over for den andre. Kroppen slipper et egg hver mnd selv om den bare har en eggstokk. Faktisk kan det være slik at selv om du har to eggstokker så er det den samme eggstokken som slipper egg flere mnd på rad. De konkurerer litt om å få modent egg først:)

Jeg hadde en cyste i høst, 5cm, men den sprakk og forsvant tror jeg. Aner ikke om det er større sjans for at det skjer igjen når du først har hatt en, men håper ikke :)

Jeg håper også på nr 3, men det er visst ikke like lett lenger ;)

Lykke til.

Skrevet

Det har jeg og hørt, at det holder lenge med en eggstokk så lenge den funker, og det høres det jo ut som din gjør;)

Jeg har mange ganger hatt cyster på ca 5 cm, som har forsvunnet av seg selv, bare ekstra store folikkelcyster. Og jeg håper også på nr 3, selv om jeg har prøvd snart et år... Lykke til begge to :)

Skrevet

Jeg hadde en stor cyste på den ene eggstokken som sprakk og ødelag min venstre eggstokk for 14mnder siden.

Ved siden av meg ligger det en vakker liten gutt som ble født for 2 uker siden :) Han ble til på første forsøk :)

Jeg har ikke hatt cyste på den andre eggstokken til nå hvertfall.

Skrevet

Jeg har flere cyster på begge eggstokkene da jeg har pcos :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...