Zitro Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Skjønner det er med musikk å gjøre... er det nedlastningsfiler? Gratis altså? Ala PirateBay liksom? Eller???
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Nei, det er på en måte som en radio hvor du selv bestemmer hva som skal spilles. Man kan laste ned musikk, men da må man betale for det.
Zitro Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 A ha... så det er ingenting å laste ned altså? Bare lager seg en spilleliste liksom som kan gå på dataen? Mye koster det å laste ned noe da? Er det kanskje billigere enn iTunes?
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Det er to versjoner av Spotify. Den ene er gratid og den andre (Premium) koster 99 kr i mnd. Da kan man laste ned sanger (tror jeg). Har bare gratsversjonen selv, så jeg vet ikke så mye om den andre
wirre;o) Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Vi betaler 99 i mnd. Kan laste det til Ipod osv.. Jeg er ikke ekspert på dette, men synes det er genialt. Du kan ha noe sånt som 3300 låter lastet ned til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå