Gå til innhold

Gir dere blomster til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere til mannen dersom dere vil gi han en ekstra oppmerksomhetutenom merkedager som bursdag, valentines og farsdag? Blomster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper sjokolade han liker eller bøker eller kaffe. Da blir han glad.

Og om han trenger noe klær, men ikke orker lete og jeg orker så blir han veldig glad. he he:) Blomster er ikke helt det store for ham.

En ekstra god middag gjør også susen:)

Skrevet

Min blir strålende fornøyd dersom han kommer hjem til en ferdig stekt grandiosa og litt cola. Så det er "blomstene" han får av meg...;)

...men tror nok han ville blitt glad for blomster også, for han er opptatt av å ha det hyggelig rundt seg.

Skrevet

Til både bursdag, farsdag og valentine's får han blomster (roser, ihvertfall på valentine's, ellers en annen fin bukett), gave og kake/god mat/dessert - med vin (han elsker vin). Han setter nok ikke blomster like høyt som jeg gjør, men jeg synes det hører med. Og det gjør seg med en fin bukett på bordet når man skal spise god mat:)

Skrevet

Sjokolade eller vingummi

Datagreier han "aldri" får nok av som dvdplater, harddisker og lignende

Blader han liker å lese men som han ikke abonnerer på

Gavekort til hans favoritt nettbutikk

Kanskje ikke så romantiske ting, men ting jeg vet han setter pris på

Skrevet

Blomster? Det vet han knapt hva er.. Hehe..

Kjøper som regel no klær til han, da blir han fornøyd =)

Skrevet

Ja:-) Kjøpte senest forrige uke, uten noen spesiell grunn. Er vel ikke det mest spennende han får, men er jo alltid fint med litt blomster.

Skrevet

Nei blomster er for han like interesant som grønnsaker er for ungene.

Skal jeg kjøpe noe ekstra som han blir glad for er det ultimate en kurv jordbær.

Om de er utenlandske og smakløse fordi det er feil tid på året spiller ingen rolle så lenge de ser ut som jordbær.

Skrevet

Han fikk blomster av meg på lørdag.. Tulipaner - og det syntes han var koselig... :o) Ellers kan det være ei bok ,et blad, en flaske vin eller cognac.. osv

Skrevet

Jepp! Han synes det er stas å få blomster! Og sjokolade og bøker. Klær kjøper han helst selv.

Har generelt inntrykk av at damer ikke er så veldig flinke til å gi mannen sånne oppmerksomheter - men tar det som en selvfølge at mannen skal gjøre det?...

Skrevet

Min mann får ikke blomster, han er allergisk så han er ikke noe glad i blomster. Men skal vel sies at han begynner å like det litt, siden jeg har funnet ut noe han ikke reagerer på.

I år var det flaxlodd i valentines gave, og han ble veldig fornøyd han, jeg fikk faktisk blomster av han.

Men han har fått mye forskjellig, bøker, dvd, sjokolade, klær + +

Skrevet

Det har hendt noen ganger, ja. Men som oftest gleder det mer om jeg kjøper med ekstra god kaffe på butikken, eller gjerne en plate skikkelig mørk sjokolade. Det gir stjerne i margen hos ham :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...