septbaby09 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Noen ider?? Litt enkelt kanskje, lett å spise, med mange små å passe på.
Rampongi Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Vi bruker ofte rundstykker med vanlig pålegg og juice/te. Eller feks pastasalat med fetaost og farris.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Rundstykker, eggesalat, eggehakk, servelat, salami ++ Noe enkelt som kan stå på bordet - slik at folk kan forsyne seg slik de vil. Og når de vil. Uten å tenke på at de må spise før maten blir kald.
nybegynner07 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Rundstykker eller enkel salat som foreslått og så noe søtt som f.eks kake eller muffins eller sjokoladekjeks...
Strandloppa og lillebror Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Halvstekt brød som du steker rett før gjestene kommer. Med noe godt pålegg. Kylligsalat med hvitløksbaguetter/rundstykker + guacemole. Lapskaus som du kan lage i god tid i forveien. Den kan kan stå på plata på kjøkkenet, også kan alle bare forsyne seg der når de vil. Med flattbrød. En god suppe med godt brød til. Lages i stor kjele som holder på varmen lenge. Det slår nok også godt an med oppskjært frukt og grønnsaker. Kanskje med dip til? Kanskje det er et fint alternativ til kake? Sikkert mange som er på slankern nå etter nyttår!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Min erfaring er at jenten i permisjon er veldig kakesugne.. he he:) Så en salta eller noen rundstykker først og kake eller muffins etterpå er som regel en hit;)
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Psatasalat med kylling, rødløk, tomater, fersk basilikum, god olje, rucccola. Server med gresk dressing og/eller pesto og hvitløksbaguetter Brownies til dessert. Jeg prøvde Møllerens ferdigpose til langpanne i helga. Den var skikkelig god og tok fem min å lage.
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Pastasalat og godt brød til Nystekte rundstykker med noe godt pålegg, litt mer enn vanlig hverdagspålegg Pai og salat (pai er god varm, lun eller kald) Noe til kaffen er et must! ammende trenger noe søtt/sjokolade :-P Brownies, coockies, vafler, boller, muffins......
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Hjemmebakte scones (med valnøtter og rosiner el.l) og rørte jordbær til. =) Scones er superenkelt å lage og en kan lage deigen dagen i forveien og ha den stående i kjøleskapet.
septbaby09 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2010 Tusen takk for mange fine forslag
øyeblikk Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 hva er scones? hvordan lager man scones?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå