Gå til innhold

Ha FAEN skjer med folk?!! Sjekk prisen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tillegg er disse klærne ufattelig stygge!! "Flotte sommerklær" Flott KLOVNEKLÆR tenker jeg vi sier!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns også at noe av klærene var fine. Ikke alle, bare noen.

Skrevet

Det var IKKE min type klær, litt enig i klovneklær, hehe. Men dyrt? Ja, det var det. Hun skulle ha nærmere 100 kr for brukte pysjer, dresser osv.

Skrevet

syntes det var mye fint. selv om det er striper og annet som kan tyde på "klovneklær" så er det jo noen som liker det, og det må respekteres. jeg selv kunne ikke hatt min baby i sånt da men....

er jo egentlig litt stilig ig orginalt da, og noe som ikke alle har .

kjedelig å ha likt alle andre også. :)

Skrevet

Ja, det var dyrt!!!

Har akkurat kjøpt en hel haug med klær på salg, mye billigere enn disse prisene. Greit at det var fra Cubus, men så var også klærne mye finere.

Skrevet

Man får jo tak i billigere klær på salg jo! Hva har skjedd med finn.no? Er det virkelig noen som kjøper brukte klær til den prisen?

Skrevet

Her var det mye grufulle klær, enkelte bukser og kjoler. Stakkars unge® som blir påsatt det der. Prisen er i tillegg skammelig!

Skrevet

Det er det jeg mener også du undulat damen:) Kikket endel før, men nå har jeg gitt helt opp. Jeg gidder ikke betale over femti kroner for brukte bodyer, og nærmere hundre for bukser og gensere. Idioti!

Skrevet

Noe av det var jo fint da. Hello Kitty gensern har vi selv også :P

Men mesteparten så ut som var noe som 70-tallet hadde spydd på.

Og for en pris... Ærlig talt, de må tro på julenissen, påskeharen, tanfeen, og alver alt i ett for å få seg til å kreve så mye for det der...

Skrevet

Dette er et godt eksempel på markedet finn.no!! Folk forlanger jo skyhøye priser for brukte ting generelt. Jeg skjønner ikke at de får solgt!!

Skrevet

Enig at klærne var altfor dyre. Vi pleier å sette det vi ikke skal beholde på "gis bort", synes det er mer passende i grunn.

Men jeg er nok en av de som liker "klovneklær", kan ikke fordra prinsesse looken og lys rosa...er veldig glad jeg fikk en sønn, for det er altfor mye "søte jenteklær" for jentebabyer og for lite tøft og fargerikt.

Skrevet

Får de solgt da? Jeg titter mye der inne, man kan være heldig, å finne folk man kan prute med, eller at de i utgangspunktet har en akseptabel pris. Men, synes ofte det er mange annonser som ligger, ligger og ligger.

Skrevet

Hehe, jeg er guttejente, og finner mye oftere klær til sønnen min, men akkurat disse klovneklærne fikk jeg dilerium av. Men hver sin smak, og det er jo bra:)

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk gidder å prøve å selge klær. Kan ikke skjønne at de får solgt dem heller. De fleste har vel noen de kan are klær av. Vi gir bort alt av klær, også har vi fått en del klær.

Jeg kjøper heler nye klær på cubus, kaphal, hm en brukte klær på finn.

Skrevet

ikke min stil det der, men spesielle klær. ser en dress der om kostet 700 ny, da syns jeg faktisk ikke 199 kr er så dyrt.

Jeg kjøpte inn en haug med klær før gutten min ble født. En del er ikke brukt i det hele tatt, og resten noen få ganger. Kjøpt en del ting i utlandet, blandt annet Paris og London. Hvis jeg skulle solgt disse klærne, hadde ikke jeg solgt ei bukse jeg betalte 400 for som ikke er brukt mer enn en gang til 30 kr.

det er jo noe helt annet om klærne er kjøpt på Cubus, men det tror jeg ikke disse er. Forøvrig hadde jeg ikke kjøpt på cubus selv, da jeg syns kvaliteten er skikkelig dårlig.

Skrevet

For folk som er interessert i den typen klær er sikkert prisen helt ok :)

Skrevet

Det var en annen annonse der med klær i str 50-104 masse helt vanlige (ikke spes moderne...) gutteklær og litt sko, tilsammen 133 artikler. Pris: 5000,-

Er det mulig liksom, hva tror de om folk? Tror de at andre er interessert i å betale så mye for deres skrot. Det var faen ikke verdt 500,- engang....

Skrevet

WTF! Jeg tror jeg nesten har mistet synet her jeg sitter. Noe så grusomt, også den prisen! Tenk å ta på sine søte på noe så glorete, grøss! Seriøst; vedkommende kan ikke være helt go....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...