Gå til innhold

Tror ikke jeg finner den store kjærligheten

Anbefalte innlegg

Ble alene for 1 år siden. Har hatt en kjæreste noen mnd. Som alt burde stemme med. Men sliter med følelsene. Føles ikke riktig. Redd for å bli alene. faller fort for noen, men følelsene går fort over. Har vel egentlig aldri møtt den store kjærlighen. finnes den?

Fortsetter under...

Klisjé klisjé, men den kommer når du minst venter det:-)

Hvis du har kjæreste og følelsene har gått fort over, ikke bli hos ham fordi du er redd for å være alene. Da kan det jo hende at du faktisk går glipp av den store kjærligheten:-)

Sender deg en klem på morgenen, jeg!

Vet ikke helt om jeg tror på Den Store Kjærligheten jeg da. :)

Jeg er gift med en mann jeg elsker masse. Vi har det topp stort sett (og krangler av og til også). Men vi trives godt sammen. Om jeg skulle forventa masse romantiske greier i tillegg tror jeg lett jeg hadde blitt veldig skuffa. Samme om jeg hadde forventa at noen skulle bare ta meg med storm..

Kanskje ikke kjærligheten kommer i den formen du har håpet på, eller at forestillingen om den store kjærligheten ikke alltid stemmer overens med virkeligheten, men gjør det noe da? Om du finner noen du er glad i og dere trives veldig godt sammen, så er det jo mer enn bra nok det?

Ok, nå høres jeg veldig rar ut, men jeg bare tror mange jenter har litt urealistiske forestillinger om Den Store Kjærligheten...

Ja men når jeg ikke gleder meg til han kommer så er det noe galt. Skulle så ønske siden alt med han er perfekt. Men følelsene er ikke det.Synes jeg alltid opplever det. Må jo være noe jeg gjør galt.

Jeg sier ikke at du skal finne deg i han du er sammen med nå om du ikke liker ham da... He he:)

Jeg gleder meg forresten ikke alltid til mannen skal komme hjem heller... skulle kanskje godt gjøres når man har vært gift noen år:)

Skjønte det. Men etter noen mnd burde enn glede seg over å treffes. Blir bare frustrert over dette. Synes det er dritt å være alene. Men ikke godt å være sammen med noen uten følelser heller

Annonse

Kanskje du ikke burde være sammen med ham bare? Vente og ikke presse på etter kjærste. Er det ikke bare et år siden du og mannen gikk fra hverandre (var det ikke det du skrev?). Det er jo ikke sååå lenge. Jeg fungerte ikke på lenge etter mitt forrige brudd. Og var absolutt ikke klar for nytt forhold på lang tid etter det... :)

Det er ikke sånn at det alltid er bedre med en kjærste enn å være alene.

Nei det er vel fordi det er skummelt å være alene. Men vet at jeg må få det bra med meg selv før jeg får det bra med noen. Så det er nok en jobb. Men liker å ha noen å dele ting med. Ikke minst barna. Savner familie. Uff er litt lei altså.

Skjønner den. Jeg liker ikke å være alene selv heller, men det er noe man må lære seg syns jeg- ^Å trives i eget selskap. Var nok smart at det tok litt tid mellom samboerforholdene mine sist:)

Det ordner seg nok til slutt uansett, bare gi det litt tid. Og kanskje ikke leit sånn etter "den store kjærligheten" hele tida. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...