Gå til innhold

Kanskje på tide å røpe "hemmeligheten" min nå....

Anbefalte innlegg

Men - jeg er altså gravid igjen.... 6+0 idag, fryseforsøk :)

Har vært veldig tilbakeholden denne gang etter nedturen sist...og kommer nok til å være det lenge.... Men - så er det jo så mange skjønne damer her inne - så det blir liksom feil å skjule det for (de fleste) av dere... Dere var veldig gode støttespillere å ha når det gikk galt i november. Har hatt kontakt med et par på pm.

Siden sist har jeg flyttet inn i en nesten dobbelt så stor leilas. Så nå har jeg fått GOD plass :) Jeg er per idag 100% sykemeldt siden jeg "alltid" spontanaborterer før uke 8...sist var jo MA da men.... Så nå gjør jeg så lite som mulig - leser gode bøker - ser Oprah og Dr.Phil og nå OL :) Er mye jeg kunne tenkt meg å gjort i leiligheten også, men skal leve med meg selv om noe skjer, så det gjør vi ikke!

Er selvfølgelig veldig spent fram mot UL neste uke....har hatt en liten blødning allerede og måler hcg-verdier i ett sett...utviklingen er fortsatt positiv selv om det er mulig jeg har mistet en av to....ellers er jeg så proppfull av medisiner om dagen at jeg føler jeg nesten må være selvlysende :)

Dette er nok siste gang jeg går for egenprodusert baby - så det blir nå eller aldri. Er ellers blitt godkjent av barnevernet som besøks/fosterhjem så det blir eventuelt mitt neste steg om også dette glipper... Kjente veldig på det når graviditeten ble bekreftet forrige torsdag...reagerte med å strigråte i mange timer. Skjønte plutselig at jeg nok en gang utsetter kroppen - og ikke minst psyken min - for enda en mulig abort....

Men - ingen lodder - ingen gevinster - man MÅ jo satse....Så - her er jeg altså - back in the track :) :) :)

Fortsetter under...

Gratulerer og tvi tvi. Lurt med sykemelding, det gjelder å gjøre det man kan - og resten får man ikke gjort noe med. Lykke til videre. Krysser det som krysses kan for deg :)

Hei min venn.

Nå håper jeg du er flink til å ta det med ro,

og dvs sette grensen og terskelen lavere for deg selv enn du er vant med.

Jeg håper og tror at dette skal gå fint for deg denne gangen,

og at du skal komme helt i mål.

Dine andre planer kan jo bli i tillegg til heller enn i stedet for ;O).

Ta vel vare på deg selv,jeg vil se deg i mål denne gangen.

Klem fra

Annonse

Takk alle sammen for støtte og lykkeønskninger. Nettopp kommet hjem fra akupunkturbehandling - vi prøver alt denne gang :) En ukes nedtelling til ultralyd...spennende!! Akupunktøren har iallefall troen...for han ville jeg skulle gå på ul FØR jeg kom til han neste onsdag, så neste uke blir det ettermiddagsakupunktur :) :) :)

Annonse

Hihihi.....tusen takk for det :)

Og neida - her er det ingen spikring, maling eller fiksing - men VM i sløving...for ikke å snakke om OL :) :) :)

Og tenk - jeg som har vært sånn en propell hele livet - stortrives hjemme i sofakroken også!!! Hurra :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...