Gå til innhold

5000kr for disse klærene???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var litt i drøyeste laget ja. Syns ikke de så så freshe ut akkurat. Men det var en del klær da :) Syns 3000-4000 hadde vært en mer passelig pris.

Skrevet

Det er dyrt ja! Men de har vel lov å prøve seg;) hvis noen er dumme nok til å betale for det så kan de jo ha det så godt. det koster 200 for 7 nye bodier på H&m.. jeg hadde nok kjøpt nytt.. Jeg gir bort alt det jeg ikke sparer på også. har ikke hjerte til å selge det. så jeg gir det bort til et yngre par som ikke har så mye.

Skrevet

Ærlig talt, det her grenser til galskap!

Skrevet

Klærene så godt BRUKT ut og GAMLE!!! 5000kr??????? herre min hatt for en stiv pris!!!!! var ikke så utrolig mye klær heller..alt som ligger på bilde 1 på bordet.har sett mer klær til 1/5av prisen.og nyere og finere klær..

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle legge ut over 100 plagg til 500,- og lurte på om det var i det meste laget. Hvis jeg skal følge det eksemeplet kan jeg nok godt ta mye mer :-P

Skrevet

Ingen kan seriøst kjøpe det...

Skrevet

han må da seriøst ha bomma på tastaturet når han skrev pris..

500 syns jeg er mer rett enn 5000 men kanskje 1000-1500 er mest rett?

Skrevet

Ja, 1000 til 1500 hadde vært en fornuftig pris :)

Selv fikk jeg kjøpt ca 1/3 del av det der til 300 kroner.

Skrevet

Helt enig.Sykt!

Klærene er noen år gammel,masse av klærene så slitt ut,og så ut til at det var litt hm ol der og. 5000kr er flere tusen mer enn det er verdt..Tenk hvor mye fint nytt du får til den prisen??Hadde aldri kjøpt brukt til den prisen.ALDRI!Ser det er en mann som har lagt det ut og....

Skrevet

Ha,ha!!!! Lo godt når jeg leste teksten og han omtaler name it og fix klærne for dyre;);) he, he...

Skrevet

Hun skal være glad om hun får 3-400 for dette, mye slitent.

Skrevet

Shit! 5000 er jo nesten nypris!

Han har garanteret tastet feil,skal nok være 1500??

Skrevet

Noen som har fått svar fra selger??? Jeg sendte en mail for og spørr om klærne var feilprisede,men har ikke fått svar...

Skrevet

Hn svarte meg på sms, og han mener dette er en rimelig penge.

Skrevet

Denne fyren må jo være verdens største optimist ...Det er jo HELT utrolig om han mener at 5000 kr er rett pris!!! Ja,ja...får trøste oss med at han ALDRI får solgt de klærne;)

Skrevet

Haha! Jeg FIKK sju bæreposer med barneklær i disse strl, og der var det alt ifra ubrukte reimadresser til "veldig bra/dyre merker" som name it og fix :P det er sånt folk uansett ikke blir kvitt. De aller fleste løper jo ut å kjøper til kredittkortet smelter når de får vite at de skal ha barn! ingenting er morsommere enn babyshopping ^_^

Men det må da være lov å håpe... er bare han som taper på dette... ved å legge ut annonsen på finn :P

Skrevet

Måtte le litt av dyre merker som name it,fix osv jeg.

Jeg kaller ikke det dyre merker. Og jeg kjøper lite dyre klær til ungen min.

Skrevet

Oida... Jeg kan da få mye flott og fancy for 5000,- NYTT... Noen tror ikke klærne de gir bort har noen verdi i det hele tatt, andre igjen har kanskje litt for høye tanker om hvor store verdier det ligger i brukte barneklær ;)

Skrevet

Jo det var SINNSYKT DYRT!!! Og det at han selv mener at dette er en fair pris, sier jo at denne mannen ikke kan ha noe særlig med selvinnsikt. Ikke ser klærne spesiellt fantastiske eller spesielle ut heller. Og klær fra name it og fix er verken dyre eller veldig gode merker.

Skoene kan han uansett ikke ta mye for da "alle" vet at en ikke bør kjøpe brukte eller arvede sko. Så det nytter lite om skone er av "dyre" merker som skogstad.

Konklusjon: Denne fyren kommer aldri til og få solgt disse tingene med mindre han skrur ned prisen drastisk. Ingen er så dumme at de betaler 5000 for dette!!

Men han burde jo blitt oppmerksom på at hamn blir "hengt" ut på bim,kanskje han da skjønner at han overpriser????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...