Gå til innhold

Så var det vår tur....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten kom tuslende kl. 2 i natt og lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å vaske bort spyet......... Uerk! Stakkars jenta var så unnskyldene og lei seg, sa hun ikke hadde klart å holde seg og det bare kom. :)

1 time senere forkynte hun at når var hun heilt ferdig, så nå kunne vi sove. Og hun hadde tydeligvis rett. Er opp og hopp nå og i relativt fin form, men ingen matlyst selvfølgelig. Krysser fingre og tær for at jeg og storesøster slipper unna. Særlig storesøster som skal ha karneval på skolen i morgen.

Fortsetter under...

Skrevet

Å fysj.. Ja går heldigvis fort over på barna. Men er jo kjedelig å holde de hjemme 48 timer etter siste oppkast/diare. Kan bli noen tøffe og kjedelige timer, med egentlig friske barn.. Mine blir iallefall veldig hypre på slike dager.. Så gjelder å sette fantasien igang og finne på noe å gjøre hele dagene.. Her har det gått på rundgang hos alle mer enn en gang...

Skrevet

Vel, unger er rare.. I alle fall min...

Satt i sofaen og skrevlet hull i hodet på meg, mens hun av og til bøyde seg over bøtta og kastet opp. Har en ekstrem veslevoksen holdning til hele greia i grunn.

Siste gang hun kastet opp var kl. 11, og 16.30 slukte hun to porsjoner med middag, og trøkte inn en halv banan til dessert. Stormspringer over golvet dann og vann, fordi hun "bare må" i følge henne selv. Håper bare det ikke kommer tilbakefall da, for det har vi opplevd før.

Egentlig tror jeg jentungen synest det er litt stas og, for hun snakker ustanselig om at hun skal være hjemme hos mor i morgen... Rare ungen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...