Gå til innhold

Har noen prøvd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den nye CB- digital med ukeindikator??

Ettersom jeg ikke er HELT sikker på hvor langt jeg er kommet, har jeg lyst til og prøve den. Er jo AAAAALT for utålmodig til å vente 2 uker på å kome til lege:) hehehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en dame på apoteket sa det enten sto 1-2 uker eller 3-4 uker...

Skrevet

Ja jeg brukte den til å teste meg, JEg fikk gravid 3 +, dvs at jeg er mer enn 5 uker på vei, men ikke noe mer, er det gått over 3 uker siden egget ble befruktet står det bare 3 +, så jeg er ikke så mye klokere, klarer nemlig ikke å huske om jeg hadde mensen i januar eller ikke! Skikkelig sløvt av meg, men vi prøvde ikke ennå, og da følger jeg ikke så godt m ed på sånt, men reagerte jo når mensen ikke kom i februar, så regner med at jeg hadde reagert i januar hvis den ikke kom da også;) Så satser på at jeg er 6 uker på vei;)

Resultatet var iallefall velidig tydelig, ikke noe å lure på om en var gravid eller ikke. Det gjorde jeg sist husker jeg, da jeg bare fikk en svak blå strek, måtte derfor teste meg 2 ganger sist svangerskap før jeg ble overbevist, nå sto det som sagt klart GRAVID, så ikke noe spørsmål denne gangen;) Lykke til

Skrevet

Jeg tok en slik igår, etter jeg hadde fått positiv på en vanlig test.

Stod 1-2 uker, dvs jeg er 3-4 uker på vei.

Regnet selv at jeg er ca 4 uker + 2 idag ut i fra siste mens.

Skrevet

Jeg kunne jo ikke dy meg da vettu:) så jeg kjøpte en og prøvde i dag, det sto 3+, men det viste jeg jo egentlig.....problemet mitt er at jeg tror jeg egentlig er 1 måned mer på vei......får ikke time til lege før om 14 dager, så tålmodighet er den dyd....... er i utgangspunket 5+2 i dag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...