Gå til innhold

Her har dere RIETELLER :) Er det mange av oss igjen her som venter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter også.

Har menstermin i dag og ul termin 19.

Lei....

Gjest Gladjenta74
Skrevet

Har termin den 23. så ha en stund til å vente. Men e veldig spent og veldig klar. :-)

Skrevet

Har også termin 23., forhåpentligvis bare en uke igjen! :) Har vært til nest siste runde med modningsakupunktur idag, og nettopp spist grøt med MASSE kanel (skulle ikke kanel være bra for å få igang fødseln?) Så nå kan frøkna i magen gjerne melde sin ankomst snart for min del ;)

Skrevet

Menstermin idag og ul termin 20. februar, har mistet troa på at jeg blir mamma igjen med det første. Sikker på det finnes et elefantgen i meg som gjør at jeg går gravid i 2 år!!! minst!!!!;O)

Skrevet

Jeg venter også fortsatt. Termin 21. Ingen tegn hos meg til at noe er på gang... Ikke tatt i bruk noen kjerringråd for å få fortgang heller.. Hun kommer når hun kommer:)

Skrevet

Var hos Gu i dag hadde 3cm åpning og noe av slimproppen har gått. Håper det skjer noe snart..........

Skrevet

venter her også... ul termin imorgen og mens termin 25.... gikk 13 dager over ul termin isist... så spent på når det skjer! Veldig klar for at det skal skje snart ihvertfall!!!

Skrevet

Jeg har lagret denne på favoritter: http://www.baby2see.com/contractions_timer.html

Mannen min har også lastet ned en på Iphone'n sin (litt gadget freak :))

Har ikke fått prøvd den enda da:) Har UL termin 27 februar og fødte 10 dager før termin sist, men er her det blitt stille og rolig etter at jeg gikk ut i permisjon:)

Skrevet

Venter spent:-D Termin 20 februar, 2 dager igjen i dag, men lite som tyder på at fødselen nærmer seg....men håper på baby i løpet av helga:-D

Skrevet

Terminen var den 11.2. Ventar fortsatt... :-|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...