Gå til innhold

hjerte sukk...klarer ikke slå meg til ro med å ikke få flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada,vet jeg burde være glad for det jeg har og det er jeg virkelig!men savnet etter en til et sårt..men med kraftig hypermesis er jeg jo ikke i stand til å ta vare på de barna jeg har hvis jeg skal få en til,så det er ikke noe alternativ..

Lurte på om det er andre i min situasjon?Åssen klarer dere dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det helt andre årsaker til at jeg ikke får flere, men jeg kjenner godt følelsen. Her ønsker ikke mannen flere barn, han synes det er mer enn nok med de tre vi har.

Siden jeg har fått tre, må jeg bare akseptere at vi ikke kommer til å få flere barn. I hverdagen er dette helt uproblematisk. Det er jo tidkrevende å oppfostre de vi allerede har, og jeg er i grunn fornøyd med det. En gang i mellom får jeg allikevel ordentlig "stikk" inni meg og et savn (?) fordi jeg skulle ønske at vi kunne få en til. Jeg har jo lært meg å akseptere det og leve med det. Jeg har alltid ønsket meg 4 barn og han 2, så vi har jo i grunnen møttes på halvveien.

Har du ett eller flere barn?

Er det gitt at du får hypermesis ved en senere graviditet, og kan ikke samboer / mann ta i ett tak ved eventuelt graviditet?

Er jo bra at du allikevel er realistisk og kjenner dine begrensninger. tror som sagt dette er bare noe man må akseptere, slik at det ikke blir en nagende og altoppslukende tanke.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...