aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 jeg har spist kjeks, drukket te, drukket cola osv osv. i flere dager nå har kvalmen virkelig kjørt meg skikkelig. jeg er ikke gravid (ikke som jeg vet) skrev i dag tidligere om en veldig rar test. CB- var kjempe positiv di første minuttene og når 10 minutter var gått var testen negativ. jeg sitter her med en eksplosiv mage. men dette kan forklares, jeg holder på å slanke meg så jeg har lagt unna brus. denn ehelga har jeg tatt helt av og all den kullsyra har gitt meg luft. Jeg trente på fredag og derfor må jeg nå være øm i puppene. Alt har en normal forklaring og testen var sikkert ødelagt, derfor skal jeg ta nr 2 i morgen og garantert se det negative. men kvalmen aner jeg ikke hvordan jeg skal bli kvitt, jo mer jeg putter i meg av ting som kan holde den borte jo mer blir halsbrannen sterkere (jeg har nå og da halsbrann)
kei80 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Du høres jo veldig gravid ut da! og en gravidtest slår ikke ut posetiv hvis man ikke er gravid(unntakvis hvis du ikke har hatt en abort for 4 uker siden) Og man skal jo lese av resultatet av testen innen 5 minutter,nettopp pga at den kan skifte resultat. spenndene å se hva resultatet er imorgen tillig Lykke til og god bedring!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 det var nøyaktig samme resultet i morrest. skal til legen i morgen for noe annet men skal snakke med han da om å få tatt blodprøve av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå