Gå til innhold

Jeg har fått en slik sinnsykt kløe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør og klør overalt..

begynnte vel i går, og er værst på kveldene.

Men i kveld, klør jeg i hjel!! Klør på magen, armene, panna, ryggen..!! Jeg blir snart gal!!! Blir også veldig rød.

Svangerskaps kløe har jeg hørt er rundt der huden strekker seg, eller der det er tynn hud?(er i uke 29)

Noen som vet hva det kan være, eller noen kjærringråd, eller råd generelt??

Hjeeeeelp meeeeg!!

Fortsetter under...

Skrevet

Uff,svangerskapskløe!

Det hadde jeg også,var helt jævlig!

Fikk ikke noe for det da

Skrevet

Jeg hadde svangerskapskløe med førstemann, klødde så fælt at jeg brukte hårbørsten.

Etter å ha lest om farlig svangerskapskløe på nettet ble jeg livredd og fikk mast/kranglet meg til time hos hudspesialist på rikshospitalet.

Det var vanlig svangerskapskløe, fikk resept på en steroidekrem, det fungerte fint.

Klødde litt til tross for salven, men det var ikke på langt nær så ille som hvis jeg ikke smurte meg.

Å dusje kroppen i kaldt vann og passe på at jeg ikke ble klam/varm hjalp også en del.

Fikk også opplyst at det var YTTERST SJELDENT at det var den farlige typen.

Men ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld, så du i det minste kan få noe som lindrer kløen.

Skrevet

Har kontaktet legen før. (klødde litt i starten av svangerskapet) Da fikk jeg beskjed om å høre på apoteket om reseptfrie kløe dempende midler, kjøpte litt av det de hadde men ingen ting hjalp. Men det gikk over av seg selv, men kan ikke huske det var like ille som nå.

Får vel ringe legen i morgen, så får jeg prøve å ikke fly på veggen i mens:)

Takk

Skrevet

Eurax, hvitvask og noe pillestyr fungerte ikke på meg ihvertfall, kun steroidekremen jeg fikk.

Hsker ikke hva den het, men slikt vet jo legen.

Enn så lenge kan du ta deg en kald rask dusj og skru ned temperaturen på soverommet:)

Masse lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...