Gå til innhold

Ønsker å kjøpe svart simo kombivogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke eldre enn 2008 - modell, og fint brukt! Helst i Rogaland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en svart simo kombi 2008mod,pent brukt til et barn,skal ha 4000kr for den,interessert?Kan sende til deg.

Skrevet

Hei!

Ja, jeg er interessert..men skulle gjerne sett den først! Har du bilder? Derfor jeg skrev helst i Rogaland pga da kunne jeg ha hentet den, og dermed fått sett den først!

Skrevet

Ja jeg har et bilde men da må jeg få mailadressen din så sender jeg bilde av den.

Skrevet

Jeg vil også kjøpe en slik! Så hvis det er flere som selger - gi beskjed!

Hva koster de nye??

Er det fortsatt en plate under madrassen i bagen, som kan tas opp slik at barnet kan sitte litt nar h*n vil det etter hvert?

Skrevet

Kan sende bilde til deg også jeg hvis du er interessert,hvor bor du?

Må evt ha mailadressen din?

Skrevet

Sender over bilde jeg har tatt..La ut en egen annonse på denne siden men du klarforbaby har førsteretten:)

Skrevet

Bilde sendt,fint og få en rask tilbakemelding:)

Skrevet

Jeg har en simo kombi med vendbart understell, 2009 mod i farge. svart som jeg skal selge.. har bare ikke rota meg til å tatt bilder enda.

Den er pent brukt og jeg har følgende tilbehør som jeg ønsker å selge sammen med vogna : simo solskjerm, simo stelleveske, ekstra bagkant i beige (med blomster og bier), simo sportsvognspute i lys blå.

Vogna ble tatt i bruk i slutten av februar i 2009, men fikk nytt understell i juli da d jeg først hadde ble trekt tilbake.

Ei super vogn uten synlige slitasjer :)

Ønsker 4800,- for min jeg da.. med alt av utstyr.

Send en personlig melding.. så tar jeg kontakt per mail.

(bor i trondheim )

Skrevet

Vendbart understell er mye mer ustabilt.

Skrevet

Hvis kjøper betaler frakt, skal jeg alltids sende :)

vendbart understell er ikke mer ustabilt nei!!!! Jeg jobber med disse vognene, er både ute i butikk og på verksted og har 5 års erfaring.

Men d skal sies at de første utgavene av d vendbare understellet var d mye tull med. de siste årene derimot har d vært få reklamasjoner.

Uansett har du 5 års garanti på understellet, og 2 år på tekstiler og andre slitasjedeler. (fra kjøpsdato da.. som hos meg var i februar 09 )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...