Juuuunibaby <3 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 På www.norvis.no får man kjøpt en eksemkrem som er helt fantastisk. Min lille sønn på 2 mnd fikk et fælt eksem i ansiktet som vesket og så helt forferdelig ut. Minte om atopisk eksem. (Jeg er atopiker selv) Jeg bestilte kremen og etter 2 dager med bruk var eksemet omtrent borte. Når jeg ser at han er på tur å få utbrudd igjen, smører jeg på og etter ca 20 min har det lysnet helt igjen. Helt fantastisk Skal prøve kremen på meg selv også. Bare et tips. Vet alt om hvor fælt det er å plages med huden så finnes det noe som kan hjelpe de små, så er det verdt å prøve
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Takk for tips! Hvor mye er det i en slik boks? Bare kjekt å vite! Fant det ikke på siden der...
Juuuunibaby <3 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Tror det er 40 ml. En krukke har vell holdt en mnd nå og jeg har brukt litt omtrent hver dag på forskjellige plasser på kroppen hans. Prøver å bruke litt andre kremer når han er god i eksemet for er livredd virkningen skal bli borte hvis huden blir "imun" liksom..
Juuuunibaby <3 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Bare hyggelig! Håper den funker like bra for dere Her kommer vi iallefall aldri til å være fri for den.
Juuuunibaby <3 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 Dytter denne så kanskje flere får det med seg
♡ A & E ♡ Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Flott, noterer det bak øret i tilfelle de vi prøver nå ikke virker
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Bestilte kremen seint på mandagskvelden, -onsdag lå den i postkassa! Kjapt levert!! Har begynt å smøre. Er spent på å se om den faktisk virker, og om vi kan kaste kortison-salva!!
Juuuunibaby <3 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2010 Er så spent på om den funket for dere også...?
Juuuunibaby <3 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2010 Funket den for dere? Håååper det
camilla86 Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 hei hei.. har ei jente på ca 1 1/2 år..hun har hatt atopisk eksem siden hun var 3 mnd! har prøvd alt av kremmer,men ingenting som har funket kom over eksemkremen til Norvis forrige mnd..helt utrulig hvor fort og hvor godt den har virket.. eksemen til lille gullet mitt forsvant mer eller mindre over natten!! så deilig å se jenta mi endelig slippe den kløen å plagene som hører med eksem! kan bare ikke få skryte nok av de kremene! )
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Da var en slik bestillt! Håpe den er like effektiv på mine eksem unger =) Lei disse dyre kortisonkremene, som hudlegen skriver ut! Det er jo kun hjelp en kort stund... Gleder oss til å prøve!
Marsmammaen:) Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 HURRA!!!! Liker ting som virker :) *bestille* Jeg har da funnet en krem som virker veldig bra på mini. Den tar ikke bort eksemen, men den blir ikke værre og så klør det ikke:) Physiogel heter den. Bare ett lite tips
Marsmammaen:) Skrevet 1. mars 2010 #16 Skrevet 1. mars 2010 Da var den bestillt Haha, litt morsomt at man får kjøpt potesalve på samme siden
Juuuunibaby <3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 2. mars 2010 Flott. Del gjerne erfaringer. Det er jo helt fantastisk hvis man har funnet en helt naturlig krem som kan hjelpe atopikere. Av personlig erfaring kan jeg fortelle at det er ikke noe behagelig sykdom å ha. Det er helt forferdelig =(
Abracadabra Skrevet 2. mars 2010 #18 Skrevet 2. mars 2010 bestilt her også! A9, du burde jo sende Norvis en link til denne siden du, kanskje du får rabatt på neste bestillingen din når de ser hvor mye bisniss du har skrapt sammen til dem ;-) takk for tipset!!!
Juuuunibaby <3 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 3. mars 2010 Hehe, ja det var jo en god ide Neida, bare kremen kan hjelpe flere som plages med eksem er det det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå