Gå til innhold

Rimelig ultralyd i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om en gynekolog som tar ultralyd i bergens området? jeg er usikker på hvor langt på vei jeg er, og vil gjerne sjekke det, men vil ikkje betale 1000 kr for det.. Er det rimeligere å ta ultralyd hos en vanlig gynekolog, enn feks volvat..? kom gjerne med eksempel og pris :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har bestilt time hos alfahelse på Bryggen. De tar 600kr for UL. Jeg skal dit om en uke, så tør jo ikke si at de er flinke enda, men har fått de anbefalt her inne på BIM. Jeg kan komme med oppdatering om en uke, om ønskelig.

Skrevet

Hei :) takk for svar. Nå har jeg bestilt der også, men ikkje før i neste uke, så kom gjerne med oppdatering :)

Skrevet

Jg vi abefale deg å høre med ett legekontor. Jeg fikk ta på legekonteret der jeg har fastlege hos gynekologen(viste ikke at de hadde ultralyd der engang:P)

Betalte 200kr:)

Skrevet

Jeg skal på UL i kveld, så kommer med en oppdatering imorgen tenker jeg! :) Gleder meg uansett vanvittig masse til å se lille-nurket veive med armene!!! :)

Skrevet

God morgen!

Da var ultralyd på Alfahelse overstått, det ble innvendig UL, og alt stod bra til med lille-nurket vårt!!! Jippi!

Selve ultralyden var helt OK, det var litt liten skjerm, og printeren hennes var gått i stykker, men jeg fikk tatt bilder av skjermen med mobilen, så har da noen bilder av arvingen! Legen var veldig hyggelig!

Så nå hopper og spretter jeg over på 2. trimester med boblende jubel i magen! :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...