Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Fikk nettopp en melding om dette nå.. Æsj, da vil da ikke jeg titte innom folks profil lenger. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jøss, det er vel ikke vanlig? Må man ha noe ekstra på facebook da eller?
Patetica fåkksi Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Det der er bare pisspreik, jeg fikk i dag beskjed om at jeg "alltid leser den personen sin profil" og jeg tror ikke jeg har sjekka den på noen måneder.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 åh, er det sant? det vil jeg gjerne vite, hjelp, åssen får man det?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Nei, det er absolutt ikke pisspreik som du over her skriver. Aldri opplevd det før, men skjedde to ganger i går. Jeg kan vel ikke være eneste som opplever dette? HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Det er sånn tulleapplikasjon som man ønsker at folk skal skaffe seg, fordi skaperne tjener penger på den. Men informasjonen du får er ikke sann...
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har ikke opplevd det. Men så har jeg ikke verdens mest spennende profil heller da. Kun venner av venner kan se den
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Det er bare en applikasjon, som velger tilfeldige folk fra vennelista. I samme gate som "Fancheck", "stalkercheck" som gikk rundt i høst. Har ikke noe med om du har besøkt den og den sin profil.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Håper da virkelig det er tull, for det er vel det som er mye av meningen med FB. Nemlig snoke lit. Hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå