Gå til innhold

Svart eller hudfarget tynn strømpebukse til svart kjole på meg i bryllup nå om 1 uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og ikke så lett å finne kjole ol. som passet nå...og endte derfor opp med svart kjole. Er det totalt feil eller? Men hvilke strømpebukse?

Skrevet

Ikke svart i alle fall. Sprit opp kjolen med tilbehør, smykker skjerf, etc i annen farge.

Skrevet

Kommer helt ann på kjolen. Men synes det ser merkelig ut på vinteren med kort svart kjole og brune strømper. Ikke pent.

Skrevet

Jeg syns hudfarga strømper er best, men ikke sånne "solbrune" det er bare stygt...

Skrevet

Absolut mest klassiskt och fint med svarta tunna strumpor till. Hade spritat upp med fina accesoirer som ett kult smycke och en fin, fresh make-up :)

Skrevet

Man skal vell egentlig ikke ha sort kjole i bryllup hvis man skal være politisk korrekt, men jeg ville ihvertfall ikke hatt sort strømpebukse. Synes det sjeldent er pent uansett, men må bli veldig trist i et bryllup.. Ville hatt pene hudfargede strømpebukser og kanskje noe nude/lyserosa/peach tilbehør. Frisker opp det sorte og er vist veldig tidsriktig samtidig. :)

Skrevet

Hudfarget, og så kan du ha tilbehør i freshe farger for å sprite opp kjolen.

Skrevet

Forresten - må påpeke VELDIG det en annen her sier, IKKE finn på å velg solbrun strømpis, det ser fælt ut;) Selv er jeg ekstremt hvit da, men bruker en strømpebukse som heter champagne eller camel, og de er tilnærmet lik hudfargen min og det ser naturlig ut. Så finn en som passer din hudfarge.

Selv om svart kjole ikke er politisk korrekt i bryllup, vil jeg nok tro at ingen reagerer på det siden du er gravid, ihvertfall ikke hvis du bruker farger til.

Var selv i bryllup for et par år siden, og der hadde forloveren en nydelig svart kjole. Det var ingen som reagerte på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...