Gå til innhold

Mini på 7mnd legger seg kl ni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vå leggr seg kl 19. men da er hun stup trøtt!!! er ikke lett å legg et barn som ikke er trøtt...

Skrevet

Nei...hvorfor det.Min på 5 legger seg også kl ni...kommer nok til å gjøre det en stund ja.Jeg syns ikke det er for sent iallefall.

Skrevet

Hvis det passer barnet ditt, så hvorfor ikke?

Eldstemann la seg kl 19 fra 7 måneders alder. Yngstemann la seg kl 7 fra han var rundt 3 måneder, det passet hans døgnrytme:)

Skrevet

Spørs vel mest hva du og pappan synes?. Jeg synes selv at leggerutiner er litt bortkastet før ungen er rundt et år. For vår del har det ihvertfall endret seg mye i løpet av tiden, så noe som har fungert ved 7 måneder har ikke fungert i det hele tatt ved 10 måneder. Det endrer seg så fort. Hvis dere selv derimot kunne tenke dere litt lengre frikvelder, så kan det jo være en ide å begrense dagsovingen noe i håp om at den lille blir raskere trøtt om kvelden?

Skrevet

Dere som får lagt ungene deres tidligere, hvor mye sover de på dagen, og hvor lenge sover de om morgenen da?

Skrevet

mini legger seg kl 7 og sover til 7 om morgenen (han er 7 mnd).

han har som regel 2 lurer på dagen på ca en til to timer hver lur. Han sover aldri etter kl 16.30.

Skrevet

Mini på 13 mnd har lagt seg mellom halv sju og halv åtte siden han var 8 uker. Har sovet når han ville fram til han var ca 7-8mnd- fra da og nå sover han to blunder a alt fra 1.5-2/3 timer. En på morgenen og en på sen formiddagen- ca kl 14.

Han våkner alt fra sju til halv ni- kommer ann på når det er liv i huset. Hverdagen ofte kl sju og helgene litt lengre ;)

Skrevet

22.17 her.

han har hatt samme rutinene siden han var 3 mnd, og vi syns det er deilig å ha kveldene "barnefrie".

men er bortskjemt med å ha en som aldri har gitt oss nattevåk eller noe (bank i bordet)..

vil tro det varierer fra unge til unge hva som er riktig tidspunkt for legging. Vår mini er trøtt og vil legge seg kl 19. Begynner kveldsstellet rundt 18.-18.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...