Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hva fjerner du den med?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Nei, sover aldri med sminken på, med mindre det er noe spesielt som gjør at jeg overhodet ikke klarer å stå på to bein foran speilet for å ta den vekk. Fjerner den først med sånne sminkefjerningsservietter, så rensevann..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Ja, det hender, hvis jeg er veldig trøtt og stuper rett i seng. Men som regel fjerner jeg den. Bruker en ansiktsrens / sminkefjerner fra lush som heter babyface, og den er veldig god. Reagerer på det aller meste av parfyme og tilsetningsstoffer, men fra lush kan jeg bruke det meste:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Det enkle er ofte det beste ;-) Dusjer såklart hver kveld (forstår meg ikke på de som klarer å legge seg svette og møkkete) så såpe gjør susen. Nattkrem etterpå ...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Vasker du håret også da? Føner du det før du går til sengs?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Jeg tvinger meg selv til å vaske den bort på kvelden, men av og til orker jeg bare ikke. Dette vet jeg jo er viktig, og jeg som sagt tvinger meg til det hver kveld. Jeg bruker Babyline olje, og av og til en liten dæsj Neutral parfymefri såpe. Smører meg med babylotion eller annen parfymefri hudkrem.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Jeg dusjer aldri om kvelden, men det er det første jeg gjør når jeg står opp. Skjønner ikke dem som kan stå opp full av søvn i øyne og klam og svett etter mange timers soving uten å dusje før de kler seg;) For ikke å snakke om å stelle sovesveisen, da må det jo være bedre å stelle nyvasket hår... Såpe i ansiktet som sminkefjerner er heller ikke å anbefale, det tørker nok ut huden i meste laget...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Jeg dusjer på kvelden, hver dag, og vasker håret på kv (hver 3. dag). Grunnen er at morgener er min verste fiende og jeg er utpreget B-menneske. Må bare gjøre sdet så lett som luig for meg selv som jeg kan. Sminke: fjerner alt unntatt mascara (jeg bruker ganske mye sminke til daglig). Av samme grunn- spare tid! Jeg bruker flere lag mascara og de må has på samtidig for at det skal bli fint (kan altså ikke ta ett lag hjemme og det enste på jobb). Så det har blitt til at jeg sover m mascaraen på for å spare tid. Resten av sminken tar da 5-10 min. Vet at det ikek er bra, men det har nå blitt slik i maratonmorgenene våre. Tar macaraen helt av i helgene og ellers når jeg har god tid om morgenen. Jeg renser huden med shiseido renseskum (veldig bra).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå