mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 har til nå brukt nan og collett men colletten vil hun ikke drikke noe særlig av og nanen får hun ekstremt vondt i magen av. trenger tips! hun roer seg med en gang hun får sukkervann ( virker som hun liker det bedre enn hele mme en) Hadde jo vært greit å sluppet de værste knipene. så hvilken mme bruker du å har du merket forskjell fra de forskjellige merkene?
m-mamma Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Gikk fra NAN til Hipp, og det hjalp på magen til lillebror her! Også bruker jeg malt i hver flaske.
Lemonia Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Vi begynte med Nan, rett og slett fordi det var den vi hadde hørt mest om og den finnes i alle butikker. Var forsåvidt fornøyd med den, selv om vi syntes den luktet litt "fiskeaktig". Gutten vår gulpet en del og vi tenkte etterhvert at det kunne være verdt å bytte mme-merke for å se om det bedret seg. Prøvde først Småfolk, som er litt vanskelig å få tak i for det er ikke alle butikker som har den. Det gjorde bare gulpingen verre. Han hadde skikkelige fontenegulper daglig og det som kom opp luktet skikkelig spy. Byttet så til Hipp, som er dyrest, og gulpingen ble mye mye bedre. Synes også melken luktet bedre, mer som melk, men det er jo ikke så viktig. Var så fornøyd med Hipp at vi ikke brydde oss om å prøve Collett,
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hipp er favoritten her med litt malt. Nan ga bare mageproblemmer
Oslojenta79 Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Vi prøvde først NAN og den Nan du får kjøpt på apotekte-mener den heter noe hypoallergen..Virket som om han fikk vondt i magen av begge.Gikk over til Hipp og har en strålende fornøyd gutt. Sover hele natten til og m:-) Men gulper gjør han fortsatt.
Rampongi Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 hipp eco 2 her i gården. alltid brukt hipp og er fornøyd, både mammaen og piraten. hun likte ikke småfolk dessverre, og nan kjøper jeg ikke av politiske grunner
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Brukte NAN til storebror og hadde ikke noen problemer med den... Til lillebror bruker vi nå Hipp. Han fikk vondt i magen av NAN, gulpet en del av Småfolk, Collett var vel en blanding av magevondt og gulping, mens Hipp gradvis har vist seg å være veldig grei... Av og til magevondt, men absolutt ikke ofte. Bruker også malt, men ikke i hver flaske...
abella Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 I likehet med veldig mange andre her bruker vi også HIPP og den funker kjempefint for oss. Han gulpet litt i begynnelsen da vi gikk fra morsmelk til mme, men det ga seg fort. Magevondt har han stort sett aldri. Vi bruker HIPP fordi den er økologisk. (så kanskje det kan veie litt opp for alle de antistoffene han ikke får når han går glipp av morsmelk? :-)) Er veldig fornøyd med HIPP.
wirre;o) Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Hipp. Tilsynelatende mildere for magen til mine små, uten at det på noen som helst måte er klinisk bevist.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2010 tusen takk for mange godt begrunnede svar. jeg tror jaggu jeg skal prøve hipp. ser ut som den er værdt et forsøk iallefall
NostraStoria Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Skal jammen meg også vi prøve! Kjekt med gode tips!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Vi bruker også Hipp. Selv om hun er 5 mnd nå så bruker vi fortsatt Hipp eco 1. I tillegg får hun fast føde. Vi har brukt småfolk innimellom, når vi har hatt behov for ferdig utblandet, men synes det stinker spy av gulpet. med Hipp lukter det ingenting. Vi bruker ikke nan siden vi boikotter nestle.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Brukte i begynnelsen Nan ferdigblandet, men gikk så over til HIPP 1 og nå til HIPP 2. Er veldig fornøyd med den. Har prøvd Småfolk sin også, men da lukter gulpet spy (og hun gulper MYE) så gikk tilbake til HIPP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå