*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 ?? noen som vet. står ikke det på pakken,men trodde alle sprøyter skal ligge kaldt. Puregon kanylene ligger jo i kjøleskapet... Takker for svar
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2010 Glem det,jeg så nå at det stod oppbevares i kjøleskapet... ops. har hatt den liggene i romtemperatur i noen uker. Gjør det noe tro??
to snart tre Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Nei, den kan ligge i normal romtemperatur 1 mnd før den brukes. Men ikke i sollys eller varmt (nære ovnen, peis, varmekabler eller på bad pga fuktighet). Jeg hadde den på benken på kjøkkenet, der det var skygge.Og jeg regner med at den skal brukes om ikke så lenge? he he.. Spurte på apoteket og fikk de til å sjekke ved siste forsøk selv.=). Lykke til!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 Tusen takk for svar to snart tre Jeg la den i kjøleskapet nå. Skal på uttak/innsett i uke 12. Er det for lenge å ha den liggende? Har hatt den liggende i kjøkkenskuffen i 3 uker ca. Er redd for at den skal bli ødelagt.
TanteTroll Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Hei! Jeg tror ikke du forlenger holdbarheten ved å legge den tilbake i kjøleskapet. Mener det står i pakningsvedlegget at den ikke kan legges tilbake etter å ha vært oppbevart i romtemperatur. Altså at du må regne holdbarhet om at den har ligget i romtemperatur hele tiden. Spør på apoteket. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå