beibis Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Lillejenta er nå 18mnd og hun skal bli storesøster om 4mnd. Vurderer å kjøpe ny seng til henne slik at baby arver sprinkelseng. Men hva slags seng skal vi kjøpe? Hun er fortsatt liten og trenger en "kant" rundt senga. Hun sover stort sett oppi en krok av senga, og jeg tror en vanlig seng med sengehest blir for åpen for henne. Noen som har noen forslag eller erfaringer her?
Itsrejk Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Ville latt henne beholde sprinkelsenga, jeg - i hvert fall hvis hun sover godt i den. Min eldste har alltid vært veldig lang for alderen, men sov faktisk i sprinkelsenga til han var tre år, fordi han var så glad i den. Sprinkelsenger får du jo kjøpt veldig billig, så jeg ville kjøpt ny til babyen, jeg. Blir koselig med to små da!
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Ville også beholdt sprinkelsengen som Itsrejk sier.
Bumblebeee Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jenta mi er 20 mnd når lillebror kommer til verden, så hun vil trenge senga si selv. Men planen er at lillebror sover i vugge de første månedene slik hun selv gjorde, og så får vi heller kjøpe seng til henne etter det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 her blir storesøster berre 15 mnd når lillebror kjem til verden neste mnd, og vi skal sjølvsagt la ho behalde sprinkelsenga si. Helsesøstra vår sa faktisk at det at den nye babyen, i tillegg til all oppmerksamheit fra foreldrene, ikkje treng å "ta fra" store søster senga. det kan dei visst reagere negativt på...så eg ville nok kjøpt ny sprinkelseng til den lille
beibis Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2010 Tror kanskje vi ender på to sprinkelsenger. Storesøster kan jo ha den en stund til som dere sier. Hun sover jo så godt oppi der, og ønsker jo ikke ødelegge soveidyllen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå