Gå til innhold

Noen som vil ha et klippekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

på legevakta?

Jeg selger samboers klippekort meget billig.

Han kan rett og slett ikke være hjemme fra jobb en eneste gang uten at han enten blir syk eller skader seg og ender opp på legevakta og sykehuset.

Faen jeg er lei.

Noen som vil overta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk, tror ikke det, gitt.

God "bedring", og lykke til videre...

Skrevet

Sambo har "klippekort" på legevakta.

Det betyr at vi stadig vekk er nødt til å endre planer for å reise til legevakta på grunn av et eller annet han har gjort.

4 ganger nå siden oktober...

Begynner seriøst å bli lei. Og det skjer kun når han planlegger å være hjemme...

Skrevet

En dag var han hjemme med lillemann fordi barnehagen var stengt og da klarte han å skjære seg i hånda med brødkniven. Og når han først gjør det, så gjør han det skikkelig. 8 sting og en ubrukelig hånd i 14 dager. Brødfjøla måtte jeg kaste pga alt blodsølet...

En dag tok han fri fra jobb for å ordne opp hjemme. Vi har nettopp flytta og vi finner ingenting. Han skulle bare ut og handle litt, men ble påkjørt av en bil. Heldigvis ingen store skader, men han ble sykmeldt i 14 dager og fikk ikke gjort noe hjemme...

En lørdag våknet han med et infisert sår. Han visste ikke om såret en gang. Klok av skade dro vi rett på legevakta. Såret ble renset og han fikk en 20 dager kur med antibiotika...

Siste gang (håper jeg) bomma han med hammeren. Måtte ta røntgen fordi vi var redde for brudd... Heldigvis ikke brudd denne gangen, men nok en gang en ubrukelig hånd.

har ikke tall på hvor mange ganger han har vært på legevakt/sykehus. Får vel kanskje være fornøyd så lenge vi kan kjøre selv og slippe ambulanse - han har prøvd det også :(

Skrevet

Har dere vurdert å sjekke synet hans? Høres ut som han kanskje ikke ser så godt?

Skrevet

Han bruker briller og får sjekka synet regelmessig, så det er nok ikke det som er problemet.

Det har blitt litt mye den siste tiden. Klippekort har han hatt siden han var bitteliten, så det må jeg kanskje bare leve med...

Har jo blitt litt imun mot blod da, skal litt til for å sette meg ut.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...