Gå til innhold

Inspirert.. hvordan er foreldrene til Casper og Nora..? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Casper er et typisk ung mor-navn, mens nora er motenavn, men ikke så typisk for en aldersgruppe.

Så casper er i hvert fall eldst, og det kanskje en 3-5 år mellom søsknene, som foreldrene har brukt på å bli litt mer voksne, kanskje gått på skole?

Annonse

hihi Dere var ikke langt unna da ;-) Vi er 30 og ja, 26(!) .

Mamman kunsterisk og urban, pappan godt utdannet og i god jobb. Beleste..tja..er vel kanskje det. Det blir vel sånn kan litt om mye vil jeg tro. (med andre ikke ensporet inn på et felt)

Er 7 år mellom de to barna(jenten kommer vel om 5 uker)

Casper navmet er helt tilfeldig og kom fordi det passet til gutten. Nora navnet er litt mer gjennomtenkt, da bestefaren til pappan nettopp døde plutselig. Han het Normann, så frøknen blir kanskje oppkalt etter han. Derav Nora.. ;)

Vi er vel av typen foreldre som aldri blir helt voksen vil jeg tro, selv ikke i en alder av 70. hoho (og hvorfor skal man det egentlig??)

Byfolk er vi og, dvs jeg er..pappan kommer fra "landet/bygden" . Og nå bor vi litt utenfor en storby, men syns det er viktig at barna får oppleve begge deler. Både det urbane/kunstneriske og landet/fjellet med alt som hører med.

Barna har forøvrig ikke samme far. Men vi har god kontakt alle 3. (no hard feelings)

Dette hørtes jo ut som en fantastisk solskinnshistorie og perfekte liv.

Men for all del, vi har vårt og lite med vi og.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...