Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hva forsto du ikke? Vi har ikke vann! Kanskje ikke før om 4 uker. I mellomtiden må jeg hente vann hos naboen/kjøpe vann/smelte snø etc og da må man begrense vannforbruket. Må ærlig innrømme jeg ikke er vant til det og sliter litt med å se for meg vasking av klær, dusjing, oppvaska osv osv, så har noen et spareråd eller ti hadde det vært knall!
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 -Tøm ikke ut det vannet du har kokt grønnsaker eller pasta i, det kan brukes til å vanne blomster eller skylle ned i do med. - dusj på jobb eller hos nabo/venner/slekt - Kattevask med klut til daglig hygiene duger bra. - Lag mat som ikke krever mye vann ( stek, ovnsbak osv) - Om dette er for en kort periode, bruk papptallerkner og plastbestikk, så trenger du ikke vaske opp så mye - Ta med dunker på jobb eller til en nabo, og hent vann.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Skulle ønske jeg så noen humor i dette...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Takker! Kjempe bra! Redd dette blir til snøsmeltingen starter for alvor og det tar jo noen uker....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Bruk engangsbestikk, papp tallerkner og plastglass så slipper du oppvask hvertfall. Men hvordan skal dere løse det i forhold til toalett besøk da? Bare lurer?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Det jeg smelter vann til, men hvordan det funker i praksis har jeg ingen aning om... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå