Gå til innhold

Mørkebrun på laminat, golv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har mørkebrun farge på gulv? Alle jeg prater med sier du ser absolutt alt støvet. Er det virkelig så ille? Eller har du/dere en type hvor det ikke er så galt?

Trenger erfaringer.

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke, men har veldig lyst på! Ser man mye støv så får man vel vaske da??? :) Skaff deg det gulvet du vil ha og drit i hva andre sier.

Skrevet

vi har mer kirsebærfarge/rødbrun vil jeg vel kalle fargen og hjelpes!det skal ikke mye smuler til før det ser helt jævlig ut...og ja,når sola står på perfektså ser man absolutt alt støvet...men det gjør man kanskje også på vanlig gulv..?

men om du har virkelig lyst på det så skaff det!

Skrevet

Vi har det på ett som.Aldri mer!

Skrevet

Vi har mørke gulv og syns ikke det er noe problem med støv. Opplever vel egentlig det motsatte... Venninna mi har bare lyse gulv og ho klager veldig på støv og støvsuger hver dag. Og det gjør ikke jeg! Vi har også en hund med hvit pels og fremdeles ikke et særlig stort problem. Så vi fant ut at sånn i forhold til støv er faktisk mørke gulv bedre enn lyse:) Men jeg vil jo si at i dagslys/direkte sollys ser en støv uansett hva slags gulv en har. Så hvorfor ikke velge mørke som er så mye finere og mer naturlig:)

Vi er beiset heltregulv, forresten;)

Annonse

Skrevet

Vi har og det vises veldig lett alt av støv og smuler.

Kommer ikke til å velge det igjen når vi flytter, men det er jo fint når det er nyvasket.

Hadde kanskje vært bedre om vi ikke hadde hatt to små barn som griser mye.

Skrevet

Vi har Pergo Walnut, som er ganske mørkt. Elsker det gulvet, fargen er perfekt! :) Ikke vises støv på det heller, men det er litt blankt, så vsaker fort over det hver uke for å beholde glansen, og unngå tåmerker og potespor.. :)

Skrevet

Hmm da blir det vanskelig ja.

Har jo så lyst på mørkebrunt. Ikke med rødt i, mer brun brunt.

Har jo snart 2 barn, så det blir jo litt gris uansett.

Det må da være en brun farge som ikke er så ille. Eller en type laminat... Håpe håpe håpe.

Hi

Skrevet

Vi har, og det ER sant: Støv og skitt LYSER opp. Det er pent men veldig upraktisk for småbarnsforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...