Gå til innhold

Har dere sex??

♥Gravid med nr 3-22.10.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller dropper dere det nå i begynnelsen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal nå innrømme at vi ikke har hatt oss siden vi fikk vite om lillenøtt ja... så er spent på hva andre her inne sier om saken. ;)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

veldig lite..ikke fordi jeg er redd for å skade noe,men fordi jeg har vært så mye dårlig. da er ikke lysta alltid på topp, heldigvis er sambo veldig forståelsesfull, og maser ikke om det i det hele tatt! Han vet jo at jeg ikke pleier å være sånn..

Skrevet

Vi har sex. Har vel hatt det 3 ganger etter at vi fikk vite om dette knøttet :) Altså , en gang i uka eller noe.. Men tror nok det blir mer når knøttet er sikkert :)

Skrevet

jeg har ikke hatt noe lyst i det hele tatt, små kvalm og trøtt.. men kommer vel etterhvert når formen er bedre :D

Skrevet

Jeg henger stort sett over doskåla hver kveld/natt og jeg tror det verken frister for meg eller samboer'n med sex da :P

Hadde også en liten blødning i uke 10 og fikk beskjed av gyn om å ikke ha sex på en 2-3 uker. Men som sagt, ingen fare der :P Håper formen blir litt bedre snart!

Skrevet

Selvfølgelig har vi sex! Formen er jo opp og ned, men er heldigvis ikke konstant dårlig, så sex blir det :) Kan ikke slutte med det...hehe ;)

Skrevet

Det kan telles på en hånd i løpet av 2 mnd!

Blir skikkelig uvel under akten,så jeg klarer bare ikke =( Får jo litt dårlig samvittighet da men. Jeg krysser fingrene for at det gir seg etterhvert,for lysta er jo der ;)

Skrevet

Ikke mindre action enn vanlig her nei!!!

Skrevet

Nei, bare litt. En gang i uka kanskje? Har hatt problemer med sopp og sånn, og er kvalm. Vanskelig å finne lysta da ;)

Skrevet

Vi har ikke kuttet ut sexen. Formen er så som så, men sexlysten er det ikke noe galt med. Heldigvis :)

Skrevet

Har sex som før graviditet... blir snart en hval, så vi må gjøre det mens vi kan...:)

Skrevet

ja vi har sex.. fikk en bløding hadde ikke sex på 2 uker... men er nå 12 uker på vei så sex har vi som før... 2-5 ganger i uken:)

Skrevet

Denne gangen har vi sex.. Men forrige svangerskap hadde vi nesten tørke (prøvde 3 ganger eller no, men lysten var ike der) fra vi fikk vite at vi var gravide til snuppa var 6 mnd. Men etter det var vi tilbake til normalen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...