Litameg Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Vil du prøve deg på fremtiden min? ser du gir ganske gode og forklarende tilbakemeldinger... Fødselsdaton min er 270188 bare å fortelle det du eventuellt finne ang jobb, familie, kjærlighet osv...
zassy☆ Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hei Nå skjer det noe rundt deg..fart og handling. Noe forandrer seg på en eller annen måte. Du vil mest sannsynlig få nyheter eller en meddelelse. Kanskje via tlf, brev, mail eller lignende. Det er mye energi i dette så den nyheten du får vil føre med seg forandring.Nå blir ting mye klarere enn de har vært før. Samtidig som denne forandringen bringer med seg noe positivt så er det også noe annet her.. enten noe du vil miste i det du får det nye, eller at du selv tenker tilbake på og lar deg plage av gamle tanker og det som har vært før. Nå må du fokusere på det nye og positive og la denne nye starten komme. Lurer på om dette kan gjelde jobb. kan virke som du har hatt en del motgang før og begynt å tvile på deg selv, du skal fokusere på det som du har og kan og legge bort negative tanker og tvil. Det er liksom MYE når det gjelder jobb, kanskje mye stress? Gode nyheter er noe som kommer gjennom flere ganger..spent på hva du vil få vite snart I kjærligheten ser det fint ut, mye glede og du sprer livskraft rundt deg. Du går inn i en god fase når det gjelder kjærligheten.. også her er det ordet klarhet som kommer gjennom, styrke og mot til tross for motstand.som dere har møtt sammen tro? Endring i tanker og måte å være på, bare positive ting her. Kjæresten/mannen din kommer opp her som en spennende person som er både sjarmerende, vennlig men også til tider rastløs og temperamentsfull. Eventyrlysten virker det som dere begge er! Kan det være flytting på gang her? Virker iallefall som det er prosjekter rundt dere og energi! Håper du fikk noe ut av dette. Gjerne spør mer konkrete spørsmål hvis det var noe spesielt du tenkte på, litt lettere da enn å se på "alt"
Litameg Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 Oj, hadde ikkje forventa et SÅ langt svar men takk Eg er i gang med en jobbprosess. og skal søke lærlingplass til hausten, så får tru da e noke dar. Eg har enda ikkje fått fullført utdanninga mi pga lite plassa, men får håpe det er inne i detta bildet Eg har ikkje hatt noko fast jobb, utenom en helgestilling, annakver helg. pga nye brukere skal turnus der omlegges, så da blir det vel sistemann inn, førstemann ut Så der er noke eg kommer til å miste. Så ein kan godt si at eg har hatt masse motgang når det gjelder jobben. Eg og mannen har kjøpt oss hus, så får ikkje håpe at det er noke flytting på gang :s ville vore litt dumt i såfall Men slik du beskriver han: sjarmerende og vennlig samtidig som han er rastlaus og har temperamang, akkuratt samme måten som eg beskriver han til andre som ikkje kjenner han. Greit nok, er ikkje ofte han brukar temperamanget sitt, for han HATAR å vere sint et typisk konkret spørsmål er graviditet. Skjer det noke på den fronten? TUSEN TAKK for mange gode svar
Litameg Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 dytter denna opp igjenn, lurer litt på familieforholdet mitt. Min søster og meg er ikkje verdens beste venner, ser du noke bedring eller forverring der? Også denna graviditeten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå