Hikken Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Man skal aldri blande klor med andre vaskemidler, kan bli farlige klorgasser! Husker jeg fikk en dundrende hodepine etter å ha sittet på do etter å ha vasket den med både klor og no wc-rens
Zitro Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 NEI! Aldri blande klor med noe! Det utvilker seg farlige gasser! Salmiakk derimot kan du ta en dæsj oppi grønnsåpevannet for å få det sterkere....
Lille Filur Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 men er ikke det kun om man blander klor og salmiakk da?
Hikken Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Nei, det gjelder alle vaskemidler. Står bakpå klorflasken.
Mamma`en til godgutten Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Jeg bruker og ha litt klor i grønnsåpevannet, men klor og salmiakk skal ikke blandes sammen pga gasser.
Dægern døtte Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Skal ikke blandes med syre står det, det er det vel ikke i de fleste rengjøringsmidler. Hender jeg blander det i jif gulvvask.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Klor vil fordampe i varmt vann. Pleier hvertfall ha klorvannet lunkent eller kaldt, annet vaskevann så varmt som mulig. Derfor har jeg aldri klor i vaskevannet. Salmiakk derimot pleier jeg å ha i en kork, særlig til vask på kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå