Gå til innhold

Følger dere med på OL da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør! Ihvertfall de øvelsene hvor Norge har en sjans på medalje, men ikke mye å juble for enda synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...poden klarte fakttisk å ødelegge tvn på fredag, og flere i omgangskretsen uttrykte sin dypeste medfølelse siden det var OL og greier....jeg visste ikke at det hadde begynt engang .-) Samboeren min er av samme ulla, he he.

Skrevet

Følger også med på de øvelsene Norge har medaljesjans :o) Sto i sofaen her nå da Aksel Lund Svindal kjørte ned til ledelse.. Så lenge det varte... Klarer liksom ikke å juble for sølv og bronse gitt... Blir spennende når gutta skal ut litt senere i kveld da :o)

Skrevet

Nei, går ikke glipp av noe føler jeg ;o)

Skrevet

haha, nei sølv og bronse er ikke SÅ stas gitt! Har nok blitt en smule bortskjemt på gullfronten i det siste:p

Skrevet

Hæ? Er det mulig?? hehe. Her er det forøvrig motsatt- jeg følger med, mens mannen gidder ikke, eller dvs han følger m med et kvart øye.

Skrevet

Nei, og heldigvis ikke samboer heller.. Vi har et OL fritt hjem :-) Godt det finnes flere kanaler enn NRK.

Skrevet

Eneste mulighet jeg har til å se nordmenn på TV - klart jeg gjør det!

Jeg kjenner ikke til noen navn, men nå som langrenn har begynt snakker de amerikanske kommentatorene ganske mye om hva slags forventinger Norge har, og hvor viktig det er for oss å gjøre det bedre enn i Torino. Nå har jeg også jeg hørt om Petter Northug, så jeg gleder meg til 15 km i ettermiddag!

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, sport er det kjedligste jeg vet... Samboer følger med så da sitter jeg her i stedet:)

Skrevet

Jaaa :) Heia Emil, Ole einar, Marit og Petter :D Langrenn og skiskyting er spennende!!!

Skrevet

Bare som ufrivillig bakgrunnsstøy =P

Skrevet

Japp! Ble glad for søvlet til Aksel jeg! Fantastisk prestasjon, men jeg irriterer meg litt over alle som bare skal ha GULL! Tror iallefall de blir litt skuffet i år. hehehehhe

Skrevet

Ja, sølvet til Aksel var bra! Det var liksom så uventet, og en utrolig bra prestasjon ja! Men huff, for en tragisk 15 km nå da gitt..

Skrevet

Ja ser dårlig ut med medaljer nå ja :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...