Gå til innhold

Hvordan er foreldrene til Felix?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser for meg at mange forskjellige foreldre kunne valgt dette, uavhengig av alder, bosted og utdanningsnivå.

Tar en råsjans og gjetter middels utdanningsnivå, 30-åra og byboere.

For meg er det et kattenavn, hadde en som het Felix Domesticus, han forlot sjelden tomta vår når han var ute.

Wannebe-kule foreldre som kun bruker joggebukse til treningsøkter. Dere har kun ett barn og liker å kle opp ungen i kule klær og de skal helst koste litt. Dere synes det er harry å dra til syden, men drar gjerne på storbyferier. Campingturer med familien er uaktuelt.

Dere vil at gutten deres skal få seg god utdannelse, og sparer opp penger til han slik at det ihvertfall ikke skal stå på penger den dagen han skal ta utdannelse. Dere vil at han skal få seg god jobb, helst som jurist, økonom eller fysioterapeut. I oppdragelsen vektlegger dere at han skal bli et selvstendig individ, at han skal klare seg selv.

???:)

Annonse

Annonse

Hehe, ikke HI her, men har en sønn som heter Felix. Ikke helt ueffen den der.

Ikke wannebe kuul, vi er dritkjedelige. Skal se på Ullared nå. Ja, ett barn. Ja, skyldig i ungens tøy:-) Drar til syden og storbye. Nei, ville aldri dratt på camping, men ser ikke ned på det. Bare ikke for meg.

Sparer penger, men ingen mening så langt om hva de skal brukes til.

Har selv høy utdannelse, mannen lite. Opptatt av karriere selv, men tror ikke det er hva som gjør mennesket lykkelig. Så her velger han selv, så lenge han er fornøyd.

Selvstendig individ, ja.

Middels til gamle foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...