Gå til innhold

når forteller sjefen det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kun i min uke 5, så ikke langt på vei. Når skal jeg forteller sjefen min det? gruer meg noe sykt til det, nettopp fordi jeg var sykmeldt store deler av svangeskapet sist pga høyt bt og bekenlønsning så det holdt. for 2-3 uker siden var jeg hjemme i 4 dager pga omgangsjuke, hele familien var smittet, hadde en følelse på at de ikke trudde meg, og jeg hadde rett i den følelsen sa han....så gleder meg ikke akkurat til å si det. er fast ansatt så kan jo ikke sparke meg heller, men gud som jeg gruer meg.

er foreløpig i fon form, så er ikke merkbart, men hvis jeg blir dårlig osv..ja...jobber på legekontor med 2 leger og 2 helsesekretører inkludert meg, så vi er ikke stort akkurat...off som jeg gruer meg...hjelp...

noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert helt fint! Når jeg var gravid med min første fant jeg ut at jeg var gravid 1 mnd før jeg begynte i ny jobb...huff huff...

Men det gikk fint det og :)

Jeg er også i uke 5 nå og tenker at jeg venter med å si det til jeg har vært på ultralyd i uke 12 ( for å sjekke at alt er ok) da kommer vi til å si det til sjefen og alle andre :)

Men blir jeg skikkelig dårlig så er det mulig at jeg sier det litt før slik at hun vet hvorfor jeg er mye borte fra jobb.

Lykke til!

Skrevet

Det er vel ingen fasit på når man skal si det.

Jeg måtte fortelle det idag (5+2) ,men det er pga tunge arbeidsoppgaver.

Om jeg hadde jobbet på legekontor,så hadde jeg nok ventet noen uker til tror jeg. :)

Skrevet

Jeg skal vente til etter UL i uke 12; er i fin form så haster ikke=)

Skrevet

Jeg har ikke sagt noe enda og er i uke 20. Har vært i super fin for, så har ikke trengt å si noe. Men jeg skal fortelle det etter vinterferien hadde jeg tenkt altså om 3 uker, fordi at da klarer jeg nok overhodet ikke så skjule den magen som bare blir større og større:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...