Gå til innhold

Baby som tisser seg ut nesten hver natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

slitsomt, og sikkert veldig ubehagleig for baby! Bruker vi for store eller små bleier min tro??

Fortsetter under...

Skrevet

vi hadde også problemer med dette, både på natt og dagtid. vet ikke helt hva som var grunnen, men vi prøvde forskjellige bleier og nå skjer det vel nesten aldri (4 månder gammel) prøv å sette den godt og stramt (kjenn med fingeren innenfor magelinnngen at det ikke er FOR stramt, og rett ut frynsene ved bena. om dere har den stram nok, og lekasjen kommer oppetter ryggen, hadde jeg prøvd et nr større bleie. i alle fall om vekta er sånn litt på kanten. lykke til!

Skrevet

Hvilken bleie bruker du nå? anbefaler Libero, de holder best, siden det er baby, regner jeg ikke med at du bruker up & go, dem er der mange der sliter med om natten

Skrevet

Libero var overhodet ikke best her, her var er det bare pampers som har holdt hele veien.

Skrevet

har prøvd libero up and go, og vanlig str 4 og 5. Hun er snart 4 mnd og ca 8 kg. Rund og god;)

Skrevet

Her har det betydd at det er på tide med større bleier, ihvertfall på natt. Dersom babyen har på seg ullpysj så blir den ikke fult så klam og kald dersom uhellet skulle være ute. Som nevnt over her; vi har ikke kunnet bruke Up&go på natta. Libero sine bleier er bedre for mine barn som er lange i ryggen og de tar til seg mer væske noe som jo er en fordel på natta...

Annonse

Skrevet

Vi slet også med dette, men ikke før gutten var nærmere 12 mnd.

VI brukte faktisk Landlord bleiene frem til 8mnd uten noen særlige uhell. Når han begynte å krabbe gikk vi over til Pampers.

Uansett, vi tok i bruk Pampers babydry 1 str større om natten da det begynte å flomme over om natten, mens han hadde vanlig str pampers active fit om dagen. Dette funket kjempefint. Så sluttet vi med kveld/tidlig morgen flaske etterhvert og da ble det også slutt på søkkvåte bleier;)

Skrevet

Vi hadde også dette problemet til og begynne med. her ble det mye bedre da vi begynte med Pampers i stedet for Libero

Er 9 mnd nå, har hatt noen våte netter igjen, så kan hende vi må prøve en annen bleie igjen (bruker Pampers up&go nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...