Gå til innhold

Har dere fått mage enda??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har fått goood mage, er 13 uker....

men dette er ikke en slik god gravid mage, jeg tror bare jeg er blitt tjukk :o for hvor stor er egentlig babyen??? 10 cm.... hehe.... og den er ikke SÅ stor som magen min :P

Min buler litt ut, men jeg føler meg egentlig bare tjukk.. Føles som det bare har kommet en del ekstra fett på magen! Og ingen tør å si noe.. :-) Siden jeg har vært og er mye kvalm så har jeg bare spist det jeg har klart å spise, spiser altså ikke som jeg ville gjort ellers. Ikke bare usunt altså, men helt annerledes og oftere.. Og derfor føler jeg noen ganger at det ekstra på magen skyldes dette, selv om jeg egentlig ikke tror at det bare kan være det! Er jo slank i utgangspunktet :-p Er det normalt å bare føle seg litt tjukk i begynnelsen tro? Er forresten 15 uker og førstegangs.

Nå har jeg fått ordentlig mage. Den er begynt å bli rund, annerledes fra før da det bare stakk ut en "kant" i underkant av navvelen. Var hos legen i dag og fikk konstatert at jeg nesten har gått opp 5 kg de siste 6 ukene, så det kan jo virkelig ha en medvirkende årsak! :D Var så kvalm i begynnelsen, så nå spiser jeg kanonmasse de dagene jeg ikke kjenner noe til kvalmen.

Koser meg masse med magen, er 15 uker nå så jeg kan bare se fram til at den skal bli større i tiden framover nå! Kanskje vi skal lage en "magetråd" her inne, så de som vil kan dele magebilder? Kan være morsomt å se hvor forskjellig de utvikler seg.

Annonse

Jeg er bare 13+4, men merker stor forskjell de siste par dagene. Har liksom fått en liten søt kul rett nedenfor navelen. Det er en på jobben som driver å tar på magen min litt for ofte...rrrggg...

Jeg har forresten gått ned 4 kg siden jeg ble gravid, så kulen er ikke det ekstra som man liksom skal legge på seg. Jeg har prøvd sånn Angelsound for å høre hjertelyden, men hører ingenting. Hører ikke min egen eller samboer sin hjertelyd..hmm...

Annonse

har hatt mage en stund jeg, og den vokser mer og mer for hver dag. nå er den stor og fin, fornøyd:)var til og med en kunde i kafeen som så på magen min og bare "hva skjer a?" han skjønte jeg er gravid, er gøy at alle kan se det. glesd deg:_)

Er helt det samme hos meg! 15 uker og føler meg småfeit... Er smal, og egentlig bare magen som stikker ut, men føler det er mer pga manglende trening her (ikke kunnet trene pga ryggproblemer, blant annet hekseskudd) enn den lille.... Men må jo være den lille også, ellers ville vell hele meg vært større....

Jeg har jo gått å sagt jeg ikke har mage... men jeg har jo det! Kommer den bare pluttselig eller? Jeg tenkte, når jeg trakk den inn, å det var en kul der, at det der er liksom magen.

Jeg har jo vært veldig oppblåst til tider, så derfor har jeg ikke merket det før nå nylig egentlig. Vet ikke helt hvilken følelse jeg har, for jeg føler meg ikke sånn fin gravid, bare stor på magen liksom.. sjønner??

Jeg trodde jeg kom til å stutte av glede, av å få mage, men når den er sånn at jeg ser bare litt småtykk ut over magen, er det ikke så stas :P hehe

Personlig ser jeg ikke gravid ut, jeg ser feit ut bare ! Måtte løpe langt til bussen i dag, og ble så irritert over buss sjåføren som bare kjørte videre da jeg var rett ved døra hans! Tenkte, dakaj meg med den gravide magen :-p

nesten som jeg har begynt å lure....fikk mage i uke 9 med første...uke 8 med nr 2 måtte jeg ha mammabukse...og nå denne gangen har jeg ikke noe mage...

nesten som jeg tviler jeg er gravid siden legene ikke har tatt noen tester på meg eller sjekket noe...kun tatt tester hjemme,men kjenner babyen, og kvalme, større pupper og alt er der..til og med bekkenløsning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...