maleneblirdadda! Skrevet 15. februar 2010 #1 Del Skrevet 15. februar 2010 hei Gikk lenge og tenkte på hvilken vogn jeg ville ha da jeg gikk gravid.. Kikket og kikket, men ble aldri enig med meg selv synes også de vognene jeg likte best var VELDIG dyre med bagger, regntrekk, stelleveske osv... Så fikk jeg ett tips om billigebarnevogner.no, var veldig skeptisk til å bestille vogn derfra, var redd det skulle være en simpel vogn av dårlig kvalitet, men etter mye om og men tok jeg tjangsen og bestilte den. og jeg er VELDIG fornøyd!!! Vognen er rett og slett genial! Og jeg har fått masse skryt om hvor fin den er å se til å hvor god den er å kjøre. Helt enkel, svart (kan fåes i flere farger) vogn som er god å kjøre og er ikke stor og uhamslig som tvillingvogner ofte er. Betalte inkl. frakt, tvillingstelleveske, integret regntrekk, stor handlekurv under vognen og softbager under 5000 kr! Eneste jeg synes er dumt er at softbaggene er litt små, jeg har to store lammeskinnsposer til prinsessene som jeg ikke fikk plass til oppi, men vognen er så godt "polstret" at det gjør ingenting. Med poser, dyner og tepper ligger de lunt og godt uansett Vil absolutt anbefale denne vognen! Lykke til videre i svangerskapet og vognvalget jenter!!! :¨) Klem fra en kjempestolt tvillingmamma! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141442333-ang-tvillingvogn/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå