Gå til innhold

På SPOTIFY-kjøret.. Blir glad om du deler dine favoritt artister/band/låter med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

WOW! Det var listen sin det Skal gå igjennom den i morgen :oD

Fortsetter under...

Skrevet

Gleden er på min side :)

Og må legge til Holly Golightly og Tom Waits, to av mine absolutte favoritter og så presterer jeg å glemme å ta de med!

Skrevet

Her var det litt kjent, mye jeg må "venne" meg til og også noe fin-fint. TW er jo bare deilig å lytte til. Hmmm.. Barndomsminner.

Skrevet

Nanci Griffith - f.eks late night grande hotel

Emmylou Harris ¨- f.eks wrecking ball

Midnight Choir - ALT, kanskje utenoom første album som er veldig roots

Felles for disse tre - fantastsike stemmer

Skrevet

Midnight Choir ligger alt på spillelista mi. Paal Flåta er bare namme-nam-mannen!

Skrevet

Amsterdam Stranded- en flaske rødvin og tre timer på sofaen helt aleine... Ahh.. Those were the days.

Annonse

Skrevet

Oh yes. Norges beste stemme, og noen av de beste albumene som er gitt ut her i landet. Å, rødvin, Midnight Choir og tre timer aleine på sofaen - ja takk.

Skrevet

Når vi først er inne på spotify - er det noen som har en invite til overs? :-)

Skrevet

mener Telenor gir bort. Eller var det Statoil? Hørte rykter. Jeg aner ikke hvordan man inviterer noen. Jeg er en betalende bruker. Tror ikke du trenger å bli invitert heller...

Skrevet

Send meg mailadressen din på PM. Jeg har vist 3 stk.

Skrevet

Postboksen din er full, så får ikke sendt :-) Men den er [email protected].

Tusen takk :-) har på jobben, men aldri fått ordnet det på privat-pc'en min! Så dette blir bra :-) Takk igjen!!

Skrevet

Kan du ikke bruke samme kontoen på hjemme-pc som på jobb? Det er jo bare å logge seg på hvor som helst...?

Skrevet

Har fundert litt på det.. kan man det altså? Isåfall er det jo ikke noe problem :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...